הפרויקטור בבני ברק: "החשש ממוטציות ובפרט הניו יורקית על הפרק"

פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש בביקור בחמ"ל זק"א ישראל בבני ברק: "בזכות העבודה של המתנדבים בקטיעת שרשרת ההדבקה בשבתות הצלתם חיים ומנעתם אלפי חולים * אם המצב כמו היום ימשך יהיו הקלות נוספות ונוכל לעשות את פסח ללא תוספת הגבלות * החשש ממוטציות ובפרט הניו יורקית על הפרק".

פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש הגיע בשעה האחרונה לביקור מיוחד בחמ"ל זק"א ישראל בבני ברק.

בפגישה השתתפו ראשי זק"א תל אביב וזק"א ישראל, ישראל מורגנשטרן, צבי חסיד, חזי שבקס, צבי כהנא ואברהם רוזנברג קמב"ץ איתורי השבת.

ראשי הארגונים הציגו את המבצע הגדול של איתורי השבת על ידי נוכרים מידי שבת במשך שנת הקורונה, וציינו כיצד רואים בשבועות האחרונים את הירידה בחולים המבוגרים בזכות החיסונים כשמרבית האיתורים כיום הם צעירים וילדים.

פרוייקטור הקורונה נחמן אש שיבח את הפעילות "בזכות העבודה של המתנדבים בקטיעת שרשרת ההדבקה בשבתות הצלתם חיים ומנעתם עוד אלפי חולים".

עוד ציין בדבריו "אם המצב כמו היום ימשך יהיו הקלות נוספות ונוכל לעשות את חג הפסח ללא תוספת הגבלות". בנוגע לפתיחת השמים הדגיש "לא שייך לנעול את המדינה, החשש הגדול מהמוטציות השונות ובפרט הניו יורקית על הפרק, רק אתמול מצאנו עוד חולה במוטציה הזאת ולכן חשוב וחובה לשמור על כללי הבידוד לשבים מחו"ל".

יו"ר זק"א ישראל, ישראל מורגנשטרן סיכם את הפעילות של הגל השלישי והמסירות של המתנדבים המרגישים שליחות אמיתית לקטוע את שרשרת ההדבקה ולמנוע נפטרים וחולים.

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד סקר את מערך הטיפול בנפטרי הקורונה באמצעות פורום חברות הקדישא בישראל והירתמות מתנדבי זק"א לסייע במערך השינוע על מנת שמערך הקבורה יתפקד כרגיל.

פרוייקטור קורונה במגזר החרדי אליהו ארנד ציין בישיבה את שיתוף הפעולה המיוחד של המבצע הגדול עם קופות החולים, משרד הבריאות ומשרד הביטחון כאשר כולם משלבים כוחות יחד להצליח במשימה המורכבת של איתורי החולים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *