הפרויקטור סייר באולמות השמחה בבני ברק: "חבל מאוד שאנשים מנסים לקמבן"

בסיור שקיים הפרוייקטור החרדי יחד עם אנשי משרדו הוא נכח מקרוב בהקפדה היתירה על המתווה ושמע בדאגה על הימשכות תופעת החתונות הפיראטיות # "נקדם טיפול מיידי בענין"

הפרוייקטור החרדי נחמן אש ערך אמש (רביעי) סיור עם צוות משרדו באולמות השמחה בבני ברק. את הסיור יזם פורום איגוד אולמות המהדרין בישראל, שקידם את "מתווה החתונות" בשיתוף אש ואנשי המקצוע הרלוונטים.

במהלך הסיור ביקר אש במספר אולמות והביע את התרשמותו מהיישום המוקפד של מתווה החתונות שמבוסס על התו הירוק. "יש הקפדה ויש הקפדה יסודית. וההקפדה שרואים כאן היא בהחלט יסודית – וזו בשורה גדולה קודם כל למשתתפים ובני משפחותיהם שבריאותם נשמרת".

בהמשך נועד אש עם אנשי האיגוד וקיבל מהם סקירה מקיפה על המצב בשטח. מתברר כי למרות ההזדמנות שנפתחה לקיים חתונות בסדר גודל רגיל ובאופן בטוח – יש מי שמעדיפים להמשיך לקיים חתונות פיראטיות כדי להתחמק מהתקנות, תוך שהם בעצם עלולים לפגוע בהישג המרשים של החיסונים וההשטחה המתקדמת של עקומת התחלואה.

אש שמע בדאגה על נתוני התפוסה הנמוכים ביחס לשנים אחרות בתקופה זו, ועל היקף תופעת החתונות הפיראטיות. "חבל מאוד שאנשים מנסים לקמבן, להערים ו"ללכת מסביב" דווקא כשיש אופציה לקיים אירוע רגיל – אך כזה שלא מסכן את הבריאות", כך אש.

לדבריו, "חתונות פיראטיות פוגעות במשתתפים ועלולות בסבירות גבוהה לפגוע פגיעה משמעותית בהישג הגדול של מבצע החיסונים והיציאה הכמעט מוחלטת מהגל השלישי של הקורונה".

"חייבים לקחת את הנושא ברצינות ולוודא שלא נמצא את עצמנו מצטערים בעוד חודשיים שלא התמודדנו עם זה בזמן. נקדם טיפול מיידי בענין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *