הפרשן הבכיר מסביר: זו הסיבה "שנתניהו נמצא בבעיה גדולה"

פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ' שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ברדיו ללא הפסקה והסביר כי "נתניהו כבר מזמן שכח איך נראית הספרה שלוש, אך יחד עם זאת, צריך לזכור שיום הבחירות הוא יום מכריע בו באה לידי ביטוי עבודת השטח", האזינו

פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ' שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ברדיו ללא הפסקה והסביר כי "מרצ ומפלגת העבודה הן מפלגות אחיות, ודאי בהרכבים בנוכחיים שלהן, לכן אני חושב שאם הסקר הוא מדריך לבוחר".
[16:19, 4.3.2021] מנחם מאקטואליק: הם תמיד טועים
[16:21, 4.3.2021] שקולניק:
בראיון ל-103FM הוא הסביר כי הוא "כמעט משוכנע או מעריך שבסקר הבא נראה מצב בו העבודה יורדת משבעה לשישה ומרצ עולה לארבעה, ולכן גם מרצ תעבור".

הוא נשאל על האפשרות שהליכוד בראשות בנימין נתניהו ישיגו 30 מנדטים, או שאנחנו עומדים בפני מערכת בחירות נוספת, והשיב: "נתניהו כבר מזמן שכח איך נראית הספרה שלוש, אך יחד עם זאת, צריך לזכור שיום הבחירות הוא יום מכריע בו באה לידי ביטוי עבודת השטח. לכן משום שאני חשוב שהליכוד היא אחת מארבע המפלגות שיש לה מערך ארגוני, כאשר סקרים מעמידים את הליכוד על 28 מנדטים, עבודת השטח הזו יכולה להביא גם ל-30".

לדבריו, אין ספק שנתניהו בבעיה גדולה ומתנהג כמי שמצוי בבעיה. את אותו דרייב או את הפיניש הוא נותן זמן רב לפני הבחירות כי הוא בבעיה. "אני לא רוצה לחשוב אפילו על סבב חמישי. לא היה אמור להיות סבב רביעי אלמלא התרגיל שנעשה. תחשבו על מדינה שתוך 23 חודשים הלכה לשלושה סבבים", הסביר הפרשן והתייחס

לדברי השרה גילה גמליאל על זיהום הנפט: "אנחנו צריכים לזכור שבבחירות אנו בוחרים חברי כנסת ולא ראש ממשלה. צריכים להביט על הרשימה כולה ולבחון את איכות חברי הכנסת, את רמתם וכשירותם. תזכרו את מי אתם מכניסים לכנסת, אנו מכניסים לפרלמנט הישראלי אנשים שלא היינו מכניסים אותנו הביתה, ותחשבו מי צריכים להיות בתפקידי השרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *