הצבא סיים להשתלט על העיר בני ברק

אנשים בעלי ניסיון רב, בהתמודדות עם מצבים קיצוניים

הצבא אט אט, אבל בבטחה, מבצע השתלטות על העיר בני ברק. זה החל בשכירת שירותיו של מי שהיה דובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו שישמש כיועץ האסטרטגי לעיר.

בניהו שימש כמפקד גלי צה"ל בדרגת ייצוג של אלוף-משנה. ובאוגוסט 2007 מונה על ידי הרמטכ"ל גבי אשכנזי לדובר צה"ל במקום מירי רגב והועלה לדרגת ייצוג תת-אלוף.

פלאש 90

המשיך בהצטרפות האלוף במיל' רוני נומה, אשר מונה אתמול לנהל את משבר הקורונה בעיר.

נומה היה מפקד יחידת דובדבן, בהמשך מונה למפקד יחידת שלדג, הועלה לדרגת אל"ם ומונה למפקד חטיבת בנימין, בנובמבר 2008 הועלה לדרגת תא"ל ומונה למפקד עוצבת האש. בתפקידו האחרון בצבא בדצמבר 2019, מונה נומה בהיותו אלוף במיל' כראש צוות בדיקה של נתוני הגיוס לצה"ל בין השנים 2011–2018, לאחר שדווח באמצעי התקשורת על זיוף מכוון של מספר המתגייסים החרדים ע"י אגף כח האדם.

פלאש 90

והבוקר התבשרנו שדובר צה"ל לשעבר, תא"ל רונן מנליס, מונה לנהל את ההסברה והתקשורת של משבר הקורונה בעיר.

מנליס שימש כקצין מודיעין בסיירת צנחנים, ראש מדור בחטיבת המחקר באמ"ן, ראש ענף לבנון בפיקוד הצפון, קמ"ן אוגדת עזה וקמ"ן מפקדת העומק.
בפברואר 2017 החליט הרמטכ"ל לשעבר אייזינקוט למנותו לדובר צה"ל. ב-18 במאי נכנס לתפקידו וקיבל דרגת תת-אלוף ייצוגית.

פלאש 90

כל זאת, בכדי להתמודד עם המשבר החמור אותה עוברת העיר בני ברק, בהתמודדות עם נגיף הקורונה. למעשה זוהי הודאה ברורה,מאת מועצת העיר והעומד בראשה הסוברים ובצדק, שהנושא גדול מדי לנעליהם ועל כן בחכמה רבה, שכרו את שירותיהם של אנשים בעלי ניסיון רב, בהתמודדות עם מצבים קיצוניים מהצבא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *