הצהרת תובע נגד המחזיר בתשובה שניצל נשים

בתום חקירה סמויה שהפכה לגלויה, חוקרי מפלג התשאול של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, השלימו חקירת איש דת מוכר בשנות ה-50 לחייו, העוסק בין היתר בהחזרתם של מבקשים ומבקשות בתשובה

בתום חקירה סמויה שהפכה לגלויה, חוקרי מפלג התשאול של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, השלימו חקירת איש דת מוכר בשנות ה-50 לחייו, העוסק בין היתר בהחזרתם של מבקשים ומבקשות בתשובה.

היום (שלישי) הובא החשוד בפני בית המשפט שם הוגשה נגדו הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך.

בעקבות פעולות חקירה יזומות שערכו חוקרי ימ"ר ירושלים במהלכן אותרה אחת הקורבנות שבהמשך הגישה תלונה אודות מעשיו של החשוד, התפתחה החקירה שהחלה במישור הסמוי, ובמהלכה ונוספו תלונות נוספות כנגד החשוד.

מהחקירה במשטרה עלה דפוס פעולה זהה לפיו החשוד היתל בנשים תוך ניצול עימן וביצע עבירות עושק כלכלי, כל אלו כפי שעלה בעדותן- לשם קדושה.

לאחר התקדמות החקירה, בבוקר תאריך 27.4, הפכה החקירה לגלויה עת נעצרו החשוד המרכזי ושני חשודים נוספים (ששמם אסור בפרסום) המקורבים לחשוד והם הועברו לחקירה במשטרה.

בהמשך למעצרו ולחקירה שהתנהלה, יצרו חוקרי ימ״ר ירושלים קשר עם נשים נוספות שחלקן הסכימו לשבור את "מחסום השתיקה" וגוללו בפני החוקרים את מעשיו של החשוד, כיצד עשק אותן כלכלית ועבירות המ שביצע כלפיהן במשך השנים. כמו כן, במהלך החקירה עלה כי החשוד השתמש בעת מעשי העושק ועבירות המ בקורבנותיו ששימש להן כאב רוחני בתהליך חזרתן בתשובה, באמתלה כי מדובר ב"מעשה תיקון", גם כשהיה מדובר בכלות ביום חתונתן.

עם התקדמות החקירה ולאחר נחשפו עוד קורבנות נוספות למעשיו של החשוד, הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת בבית המשפט.

היום הוגשה נגדו הצהרת תובע בבימ"ש ומעצרו הוארך ב-3 ימים עד לתאריך 26.5 לטובת הגשת כתב האישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *