הצעד שעלול להביך קשות את בני גנץ, והמידע המטריד על שרה נתניהו

העיתונאי והתחקירן יואב יצחק, קורא ליו"ר כחול לבן להביא הצהרת בריאות וזאת לאור "הגמגומים הקשים" של המועמד שמתעד להגיע ללשכת ראש הממשלה. פעיל שמאל: "שרה נתניהו מכורה לסמים"

העיתונאי והתחקירן יואב יצחק, קורא ליו"ר כחול לבן להביא הצהרת בריאות וזאת לאור "הגמגומים הקשים" של המועמד שמתעד להגיע ללשכת ראש הממשלה.

וכך כתב יואב יצחק, "חברים. כולנו עדים לגמגומים הקשים של גנץ ולמשפטים המבולבלים היוצאים מפיו. וזה מטריד. במיוחד כשהוא מוצב ברשימת כחול לבן כמועמדה לראשות הממשלה. לכן, הדרך הנכונה היא: לדרוש מגנץ ״הצהרת בריאות״, שבה יפרט: אם ואילו טיפולים קיבל בשנים האחרונות, כולל בתא לחץ – כן או לא."

יצחק הבהיר כי בניגוד לגנץ, "ראש ממשלה  נתניהו נבדק מזמן לזמן על-ידי רופא. כך גם נתניהו. הוא מבצע בדיקות תקופתיות. והודעות מסודרות נמסרות לציבור".

אורי ברייטמן אחד מפעילי השמאל הבולטים הגיב ליואב יצחק וכתב: "גנץ היה הרמטכ"ל של מדינת ישראל. לא צריך שום הצהרת בריאות. שרה נתניהו, אגב, איננה אישה בריאה, לפי אבחנתה המקצועית המדויקת של ד"ר מרים אדלסון, מומחית עולמית בטיפול במכורים לסמים".

 

 

 

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ל-1

    אתה לא מבין כמה היא מעורבת בהחלטות של בעלה. פסילתם של איילת שקד ונפתלי בנט זה רק היא, ועוד ועוד

    חרדי נאור |
    הגב
  2. אסור לדבר ככה על יהודי, תתבייש!

    אסור לדבר ככה על יהודי, תתבייש!

    חרדי נאור |
    הגב
  3. פעיל סמול פירושו מחבל אנטי יודים הייתי זורק אותם לכלא ומגרש אותם לאחיהם בעזה

    הסמול מסריח מגעיל מטונף בושה להשתייך אליו שתחנקו אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. אשתו של גנץ זורקת אבנים על מי תנחשו? על חיילנו על אחינן

    סמולנים עופו לברלין

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. גנץ ח"ו יקבל החלטות שרה כלום

    הדמגוגיה של השמאל מזעזעת. מה הקשר בין שרה נתניהו שלא חייבת לתת הצהרת בריאות. [אגב: אין גם שום ברומטר שבולט על שימוש בסמים]אינה נושאת שום תפקיד רשמי ולא מקבלת באופן רשמי וחוקי שום החלטות.
    לבין גנץ שמופיע ברבים עם משפטים מבולבלים וגימגומים תוך כדי לחץ והתרגשות מעוררי רחמים וחפץ לקבל את המנדט לניהול המדינה בהחלטות הרי גורל.
    והטיעון שהיה פעם רמטכל לא רלוונטי מאחר וייתכן שמני אז קרה לו משהו

    שפוי שלא מושמע מתעמולה |
    הגב