הצעה שאי אפשר לסרב :בני גנץ הציע לשר דרעי 4 שרים, שני סגנים, מ״מ ראש ממשלה והסכמות בנושאי דת

ליברמן :" ממשלת אחדות המתבססת על שלוש המפלגות כחול לבן, הליכוד ו"ישראל ביתנו". תנטרל את השפעתן של המפלגות החרדיות".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב לפני זמן קצר בחשבון הפייסבוק שלו "הבוקר שוב זכיתי למנה גדושה של "מחמאות ופרגונים" מהשר דרעי ומח"כ יעקב אשר. אבל הבעיה האמיתית היא לא הם, אלא בנימין נתניהו, שמכר את הציבור החילוני ויוצאי חבר העמים לטובת הברית האסטרטגית שלו עם החרדים. בכל הסוגיות החשובות לציבור זה, קרי תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים, גיוס בחורי ישיבות, גיור על ידי רבני ערים, מתווה הכותל וכו'".

ליברמן הוסיף "נתניהו התייצב באופן חד וברור לצד החרדים. מסוגיות בהן נתניהו בעצמו תמך ואפילו העביר בממשלה, הוא נסוג לחלוטין בעקבות הלחץ של המפלגות החרדיות. לדוגמא: מתווה הכותל שאושר בממשלה ובוטל בהמשך, הקמת ועדת ניסים בנושא הגיור וסירוב מוחלט מצדו לאשר את הדו"ח בממשלה, וכמובן הצבעתו בעד חוק הגיוס בקריאה ראשונה, לצד אמירה ברורה שלו שמדובר בחוק ממלכתי ומאוזן, וההתקפלות לפני קריאה שניה ושלישית".

ליברמן חשף וכתב "גם ראשי כחול לבן, התנהלו באופן דומה. זכורה היטב פנייתו של בני גנץ לחרדים לאחר הבחירות לכנסת ה-21: "תביאו לי דף לבן שני שליש שלכם ושליש שלי ואני חותם למטה", וההבטחה שניתנה לש"ס בחודש האחרון ל-4 תיקים בממשלה, שני סגני שרים, טיפול יסודי בענייני דת ומדינה ומ"מ ראש הממשלה ושלא יספרו לכם סיפורים, כל ערוצי התקשורת בין כחול לבן לחרדים באמצעות ישראל בכר ואחרים, לא פסקו לרגע".

לסיום הוסיף "לכן, כששואלים פעם אחרי פעם מה רוצה ליברמן? התשובה שלי תמיד היתה ברורה ושקופה: ממשלת אחדות המתבססת על שלוש המפלגות כחול לבן, הליכוד ו"ישראל ביתנו". רק בממשלה כזאת אפשר להעביר מהלכים אמיתיים ולנטרל את השפעתן של במפלגות החרדיות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *