הקבינט הכריע: כיתות א ד ילמדו בקפסולות

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום את קבינט הקורונה וקבע כי החל מיום ראשון הקרוב כיתות ג'-ד' יחזרו ללימודים בקפסולות, בתנאי משרד הבריאות

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום את קבינט הקורונה וקבע כי החל מיום ראשון הקרוב כיתות ג'-ד' יחזרו ללימודים בקפסולות, בתנאי משרד הבריאות.

כיתות א'-ב' יחזרו ללימודים לסירוגין, מחצית כיתה, בתנאי משרד הבריאות. מתכונת פתיחתן בהמשך – תסוכם לאחר שנלמד מה קרה בגנים.

שר החינוך יגבש מתכונת אופטימלית להפעלת מערכת החינוך בתנאים הנ"ל.

סוגיות הצהרונים וההסעות וכן תחומי מסחר לפתיחה בשלב הקרוב – ילובנו עד מחר בין משרדי האוצר והבריאות, בסיוע המל"ל.

כמו כן הוסכם – יימשך הדיון לאישור התוכנית השלמה: מספר השלבים ותכולת כל שלב.

שר החינוך גלנט קבע: גני החינוך המיוחד חוזרים למתכונת מלאה

שר החינוך, יואב גלנט, קבע כי החל מיום רביעי הקרוב ה- 28.10.2020 ישובו גני הילדים של החינוך המיוחד לפעול במתכונת מלאה. יחד איתם ישובו לפעול במתכונת מלאה גם מסגרות הצהרונים ומסגרות יוח"א (יום חינוך ארוך). כל מסגרת תמשיך על פי הפעילות הקבועה שלה (כך למשל: גני תקשורת יפעלו עד לשעה 16:45). כדי לתת מענה מיטבי לילדי החינוך המיוחד, המשרד החליט לתגבר את צוותי החינוך של המסגרות הללו בכ- 400 בנות שירות לאומי. אלו תשובצנה בהתאם לצרכים העולים ממוסדות החינוך המיוחד.

בתי הספר לחינוך מיוחד, מסגרות החינוך המיוחד בבתי הספר הרגילים ומסגרות השילוב תמשכנה לפעול על פי המתווה הנוכחי.

במקביל, ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה הערב את המלצת משרד הבריאות וממונה הקורונה להכריז על מג'דל שמס כאזור מוגבל החל ממחר יום ב', 26 באוקטובר, בשעה 18.00, ועד ליום שבת 31 באוקטובר ב- 18:00. זאת בהתאם לנתוני התחלואה ביישוב, כך שבמשך חמישה ימים היישוב עבר את הציון 8 במדד הרמזור, ובמטרה להתמודד עם נתוני התחלואה הגדלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *