הקבינט הכריע: מערכת החינוך תפתח כבר בשבוע הבא

נתניהו וגנץ סיכמו על פתיחת מערכת החינוך ביישובים ירוקים וצהובים. כיתות ה'-ו' כבר ביום שלישי הבא. יא-י"ב שבוע לאחר מכן. יימצא פתרון שיאפשר את בדיקת אנשי ההוראה

נתניהו וגנץ סיכמו על פתיחת מערכת החינוך ביישובים ירוקים וצהובים. כיתות ה'-ו' כבר ביום שלישי הבא. יא-י"ב שבוע לאחר מכן. יימצא פתרון שיאפשר את בדיקת אנשי ההוראה. מתחמי הביג ביישובים הירוקים ייפתחו מיידית.

ביישובים כתומים יוטל סגר לילה, באדומים יורחבו האפשרויות לסגר כולל. במהלך הדיון שר הבריאות יולי אדלשטיין התנגד לפתיחת מערכת החינוך ואמר שאינו יכול לאשר פתיחת מחודשת שבוע מראש. מנגד שר החינוך יואב גלנט ניסה דווקא להקדים את פתיחת מערכת החינוך, ואף להוסיף ללו"ז הפתיחה גם חזרה של כיתות ז'-י'.

פרויקטור הקורונה נחמן אש אמר: "אני מבין את ההחלטה המתגבשת וכמובן מקבל אותה" , לדבריו, "אבל משך הזמן בין הפתיחה של ה'-ו' ובין י"א-י"ב קצר מדי. זה צריך להיות שבועיים. הכיתות צריכות להיפתח בהתאם לתנאים שקבענו – קפסולות וכו'. רוצה להמליץ על תגבור ההסעות כדי למנוע ערבוב של תלמידים בהסעות". נתניהו משיב: "10 ימים זה מספיק בין הכיתות?" אש: "שבועיים זה על הקשקש. אחרת לא נראה את ההשפעה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *