הקבינט יתכנס בעקבות התקלה המסתורית בכור האירני

על פי גורמי מודיעין בעולם, סוכני המוסד הם אלו שעומדים מאחורי התקלה המסתורית שפגעה הבוקר (ראשון) במתקן להעשרת אורניום בנתנז

הקבינט הביטחוני יתכנס בשבוע הבא לדון מול איראן. על פי גורמי מודיעין בעולם, סוכני המוסד הם אלו שעומדים מאחורי התקלה המסתורית שפגעה הבוקר (ראשון) במתקן להעשרת אורניום בנתנז. חבר בפרלמנט האירני אמר כי ארצו חושדת "בסבירות גבוהה" כי מדובר ב"חבלה ובחדירה מכוונת" –

הסיבה לתקלה היא מתקפת סייבר שמטרתה השבתה של מערכות שלמות בתוך המתקן המסווג. הערכה היא שנגרם לאתר נזק בהיקף רחב יחסית. לפי הפרטים שמסר הבוקר דובר ארגון האנרגיה האטומית של אירן, לא היו נפגעים באירוע וגם לא נפלטו לאוויר חומרים מזהמים.

הבוקר הרמטכ"ל כוכבי התייחס לפעולות שונות שישראל מבצעת בכמה חזיתות. ואמר: "בעוד כחודש נקיים תרגיל בהיקף שטרם בוצע עד היום – "חודש מלחמה", במסגרתו נתרגל את התוכניות, את שיטות הלחימה ואת כלל היכולות המבצעיות שפותחו ושוכללו. אנו עומדיםפ על המשמר עם כושר התקפי משופר, אשר בכל רגע מוכן להפוך מתרגיל למבצע אמת, ומבניין כוח להפעלת הכוח".

"פעולותיו של צה"ל ברחבי המזרח התיכון אינן נסתרות מעיניי האויבים", הוסיף הרמטכ"ל. "הם צופים בנו, רואים את היכולות ושוקלים את צעדיהם בזהירות. בזכות פעולות צבאיות אחרות, מורכבות ומתוחכות, בזכות חיילי צה"ל ומפקדיו, השנה החולפת הייתה אחת השנים הבטוחות ביותר שידעו מדינת ישראל ואזרחיה. נמשיך לפעול בעוצמה ובשיקול דעת, בנחישות ובאחריות, על מנת להבטיח את ביטחון מדינת ישראל ועל מנת שלא יתווסף שם נוסף לאבני ההיכל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *