הקבינט מתכנס: נתניהו דורש לסגור את המסחר

קבינט הקורונה מתכנס היום לדיון בעניין ההגבלות, נתניהו מציע בקבינט: סגירת מסחר בכל הארץ בשעה 19:00, ועוצר לילי על הערים הערביות

קבינט הקורונה מתכנס היום לדיון בעניין ההגבלות, נתניהו מציע בקבינט: סגירת מסחר בכל הארץ בשעה 19:00, ועוצר לילי על הערים הערביות.  בין ההצעות שיעלו לדיון: 1. הידוק סגר בערים אדומות 2. עוצר לילי ביישובים כתומים ואדומים, 3. סגירת מסחר החל ב-19:00 בכל ערב, 4. החמרת הקנסות, 5. התניית עבודות מסוימות בביצוע בדיקות

מ"מ המפכ"ל בקבינט אמר בדיון: לשלב סגר עם עוצר לילי הוא השקעה אדירה של כוח אדם. אני לא רואה מצב שבו נוכל להיות בכל עת ובכל מקום ובכל פינה בעת הסגר. כדי לבצע את הדברים נצטרך לא מעט כוחות מצה"ל. עלינו למנוע את העוצר ולהמשיך עם הסגרים הנקודתיים .

 במהלך הדיון התפתח עימות בין כ"ץ לנתניהו על  סוגיית המסחר. נתניהו: "זה שאתה מתנגד זה יפה, תן הצעה אחרת. אם לא נסגור ב-7 בערב את המסחר ה-R יעלה".

 כ"ץ: "יש גם עסקים ללא קהל. זה הגיע בהפתעה".

נתניהו: "זה לא פתאום. זה נכנס מתוך הערכה שאם אתה מוגבל אז אתה צריך להוריד את ה-R. יש לך הצעה אחרת? תביא. אני אומר לכם בלי להיות מדען שברור שה-R יעלה כל עוד לא נטפל. אם לא מתאים לך – תביא הצעה אחרת".

כ"ץ: "אני בעד להוריד את ה-R במקומות האחרים".

נתניהו: "הבנתי שאתה לא רוצה. תציע הצעה אחרת. יחסית למהירות שהנגיף מתפשט הדיונים הם איטיים. אני הולך לישון עם זה ואני קם עם זה באמצע הלילה. אני מנסה לחשוב מה עוד אפשר לעשות".

כ"ץ: "אני רואה חתונות פיראטיות, מסיבות, בזה צריך לטפל. צריך לדון".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *