הקומיקס המבהיל של משרד הבריאות על התפרצות הקורונה

במשרד הבריאות ממשיכים להדגיש את סכנת הקורונה שלא חלפה ואת הצורך במניעת הידבקות בנגיף. קמפיין מיוחד שעלה בעיתונות ובדיגיטל החרדי, מנגיש את סכנת ההדבקות באמצעות איור

איור אחד שווה אלף מילים. מטה ההסברה החרדי למאבק בנגיף הקורונה שע"י משרד הבריאות משיק היום קמפיין חרדי חדש, במרכזו יצירת קומיקס המנגישה את המהירות שבה חולה קורונה שאינו זהיר ואינו שומר על הכללים עלול לגרום לנזק עצום וסכנה ממשית בעיר שלמה. הקמפיין הושק היום (רביעי) בעיתונות החרדית באמצעות מודעת פרסום וברשתות הדיגיטל.

במטה נעזרו במאייר החרדי אוריאל פלד שיחד עם הסופר מנחם פינס הביאו לידי ביטוי את מסרי משרד הבריאות באופן מקורי באמצעות קומיקס. "הקמפיינים במגזר הכללי למניעת הידבקות ממשטחים שונים מעבירים בצורה נכונה את האופן המהיר שבו הנגיף מדביק אחרים באמצעות העברה במגע במשטחים. האתגר היה להביא את המסר לציבור החרדי ולסביבה שלו באופן שיהיה ברור לכולם".


במטה ההסברה החרדי אומרים: "לצד אמצעי התקשורת השוטפים בהם אנו פועלים לטובת ההסברה, כמו שיחות קוליות, חוברות, מודעות, דיגיטל, כרוזי רחוב, אנו מחפשים דרכים נוספות להסביר בכל דרך אפשרית, כי למרות הדיבורים על הקלות מסוימות עדיין סכנת הקורונה לא חלפה וכי הקפדה על הוראות משרד הבריאות מצילות חיים, פשוטו כמשמעו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *