הקורונה הגיעה לישראל

בבדיקה שנערכה במעבדה המרכזית של משרד הבריאות נמצא כי אחת הנוסעות שחזרו מהספינה ביפן נמצאה חיובית. המעבדה ממשיכה לאשש את ממצאי הבדיקה

בבדיקה שנערכה במעבדה המרכזית של משרד הבריאות נמצא כי אחת הנוסעות שחזרו מהספינה ביפן נמצאה חיובית. המעבדה ממשיכה לאשש את ממצאי הבדיקה, כך נמסר ממשרד הבריאות.

מוקדם יותר פרסמנו כי 11 נוסעי הספינה הישראלים שהיו על ספינת הקורונה ולא נדבקו בנגיף הקורונה נחתו לפנות בוקר (שישי) בנתב"ג. הנוסעים שהועברו למיניבוס של מד"א שהסיע אותם לבית החולים שיבא בתל השומר טענו כי הם בריאים. עם זאת, ארבעת הישראלים שנדבקו בנגיף הקורונה נשארו ביפן לצורך קבלת טיפול רפואי.

בסביבות השעה 4:30, נחת המטוס בישראל. "המטרה היא להחזיר את הישראלים לשגרה", אמר פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא. "הם נמצאים כרגע בסבירות גבוהה להדבקה, נדע מה מצבם רק בצהריים".

"הנוסעים הגיעו לארץ מחויכים למדי, ירדו מהמטוס ברגל והוחלפו להם המסכות. הם עלו בצורה מסודרת לאוטובוס, דרך יציאה נפרדת ובתיאום מלא עם משרד הבריאות", סיפר פרמדיק מד"א. "ההפרדה נועדה למנוע התערבבות עם שאר האוכלוסייה שהייתה שם. הם הועברו למתחם הבידוד בתל השומר, ובבדיקה ראשונית נמצאו בריאים ללא חום וללא תסמינים".

רמי מאושר, פרמדיק מד"א שליווה את הנוסעים במיניבוס, סיכם: "אירוע מספק. עשו חיטוי לאוטובוס ועכשיו הולכים לישון מרוצים. כולם אמרו תודה והבינו את גודל המשימה. יש כאלו שקשה להם עם הבידוד, אבל יהיה בסדר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *