הקורונה לא מצטמקת: 4 חולים בבית שמש, והבשורות ממאה שערים

14 חולים חדשים אומתו כחולים בקורונה, בכך מגיע מס' החולים הפעילים ל- 2,146. מניין הנפטרים עלה ל-281, ועל הנעשה במגזר החרדי

14 חולים חדשים אומתו כחולים בקורונה, בכך מגיע מס' החולים הפעילים ל- 2,146. מניין הנפטרים עלה ל-281- ובכך ירד מספר המונשמים ל-29.

ב-3 הימים האחרונים נוספו בירושלים 9 חולים, בית שמש 4, ביתר עילית 1. בבני ברק, מודיעין עילית ואלעד לא נוספו חולים חדשים.  בשלושת הימים האחרונים אומתו חמישה חולים בתל אביב.

בתלמוד תורה חכמת שלמה של פינזל בירושלים בו התגלה עוזר המלמד כחיובי, קיימו אתמול בדיקות לכל מי שהיה בסביבתו במעגל ראשון – כולם שליליים; מלמדים וילדים. היום מקיימים בדיקה למי שהיה במעגל שני, מחר תשובות.

יועץ משרד הבריאות למגזר החרדי מני גירא עידכן הערב בטוויטר כי ‏40 חרדים ממאה שערים שנבדקו בימים האחרונים, יצאו שליליים. בכך מתברר כי  למרות אלפי החוגגים בבתי אונגרין בל"ג בעומר – לא הייתה במקום הדבקה – מה שמלמד על  היחלשותו של הנגיף בארץ.

"למרות שחזרנו לשגרה באופן חלקי, אנחנו לא רואים עלייה במספר הנדבקים וזה בהחלט מעודד", אמר ד"ר ברוש, בראיון לוינט אך הוסיף כי גם במערכת החינוך עדיין לא הייתה חזרה מלאה.

עם זאת הוא הזהיר כי "אנחנו לא נופתע פתאום מגל של אלפי חולים בבת אחת, הדבר הזה נוטה להצטבר עם הזמן והמערכת ערוכה, יש בקופות חולים בדיקות לכל מי שצריך, לכן אני חושב שאם תהיה עלייה נדע לגביה".

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *