הקורונה משתוללת באירופה: פריז הוכרזה כאיזור 'אדום'

הקורונה משתוללת ברחבי אירופה: ממשלת גרמניה הכריזה על פריז, בירת צרפת, כ"אזור אדום" לאור התפרצות מחודשת של הנגיף

הקורונה משתוללת ברחבי אירופה: ממשלת גרמניה הכריזה על פריז, בירת צרפת, כ"אזור אדום" לאור התפרצות מחודשת של הנגיף, הממשלה הגרמנית דורשת כעת כי השבים ממנה יימצאו בבידוד של שבועיים או יבצעו בדיקת קורונה עם שובם. בצרפת נרשמו אתמול כ-2,000 מקרים חדשים ויממה לפני כן נרשמו כ-5,000 מקרים חדשים.

אזור הריביירה הצרפתית הוכרז בגרמניה כ"אזור סיכון לקורונה", לאחר שהאיים הבאלריים (מיורקה ואיביזה בין השאר) ורוב המחוזות בספרד התווספו לרשימת המקומות המסוכנים כבר לפני שבועיים

צעד דומה נקטה בריטניה שדורשת מכל המבקרים בצרפת להימצא בבידוד של שבועיים עם שובם למדינה, צרפת לא נותרה חייבת והכריזה כי חובה למי ששב מביקור בבריטניה, להיכנס לבידוד, למרות שהמספרים של החולים בבריטניה נמוכים. בצרפת נרשמו אתמול כ-2,000 מקרים חדשים ויממה לפני כן נרשמו כ-5,000 מקרים חדשים.

שר הבריאות הגרמני, יינס שפאן, הודיע כי המדינה עומדת לשנות את פרוטוקול הכניסה למדינה הגדולה באירופה מ"מדינות אדומות".

בספרד נרשמו בסוף השבוע כ-20 אלף מקרים חדשים,בשבוע האחרון עמד מספר המקרים החדשים על קרוב ל-50 אלף, ושיעור התחלואה השבועי עמד על כ-80 עד ל-100 אלף מקרי קורונה. גם מספר המאושפזים עומד כעת על 1,544 בני אדם. והשכנה, באיים הקנריים נרשמו יותר מ-1,200 מקרים בשבוע האחרון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *