הקורונה מתחרה עם המלכה אליזבת על הכתר

בכירים רבים בממלכה נדבקו

המלכה אליזבת (אנגליה) נמצאה חיובית לוירוס הקורונה החדש. בינתיים היא חשה בטוב, עם סימפטומים קלים בלבד. ייתכן ונדבקה במהלך מהפגישות השבועיות, מבוריס ג׳ונסון שנמצא חיובי.

בממלכה הבריטית נמצאו לא מעט מראשי מערכת השלטון כאשר הם חולים בקורונה. זאת לאחר שבתחילת ההתפרצות ראש ממשלת בריטניה הביע זחיחות דעת מהנושא ואף ציין שלחץ ידיים לחולי קורונה ללא חשש.

המגמה הראשונית של ראש הממשלה היתה לנקוט בקו מקל כאשר נקודת המוצא הינה' שצעירים ישרדו ללא בעיות את גל המחלה' בעוד קשישים עם מחלות רקע כנראה שישרדו פחות וזאת מתוך מחשבה שלא להשבית את הממלכה ולפגוע בכלכלת בריטניה.

יחד עם זאת לאחר ביקורות רבות הן מצד מנהיגים באירופה והן מצד רופאים במלכה ולאחר שהקורונה החלה להתפשט בקצב מואץ , החליט ראש הממשלה לנקוט בקו הרבה יותר נוקשה, עם הסגרים וסגירת רובעים על מנת להילחם בקורונה.

יחד עם זאת בכירים רבים בממלכה נדבקו בהם: הנסיך צ'ארלס, יורש העצר המיועד,כאשר על פי הפרסומים , הוא סובל מסימפטומים קלים ומצבו טוב. ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, אשר אמר : "במהלך היממה האחרונה פיתחתי סימפטומים קלים, ולאחר בדיקה התברר כי נדבקתי בקורונה" ושר הבריאות של בריטניה, מאט הנקוק, שבא במגע עם ראש ממשלת בריטניה בתקופה האחרונה, ואובחן גם הוא כחולה בנגיף, ונכנס לבידוד בבית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *