הקורונה נשארה, רק שנגמר הכסף לממן את ההיסטריה – דעה

עם אותם מספרי מתים וקשים לעולם נמאס לממן את הקורונה

השנקל שלי על האומיקרון. פימפמו לנו ובצדק, במשך שנתיים על חומרת הקורונה, אז לא היו חיסונים ותרופות, וההיסטריה חגגה כמו חסידי בעלזא בחתונת נכד האדמו"ר.

80 אחוז מהחולים שנכנסו לבתי החולים בגל הראשון – נידונו למוות. רופאים פחדו לגעת בחולים המסוכנים מחשש שמא ידביקו אותם "בנגיף הקטלני", והחולים יצאו שם אחד אחד עם שקית שחורה. בואכה בית העלמין.  אזרחי ישראל והעולם פחדו לצאת לרחובות והקפידו מאוד על 100 מטרים, תפילות במניין היו רק למקפידים.

בגל השני, הרופאים טחנו בלי סוף לנו על הסכנה מקריסת בתי החולים, ברבש התייצב אצל יונית והסביר בסבר פנים חמורות "למה צריך לעשות סגר", וגמזו עשה לנו רמזור עם כל מיני צבעים.

בגל השלישי והקטלני לישראלים אבדה הסבלנות והמסכות כבר לא עמדו כמו שצריך, אלמלא החיסונים, העולם היה נכנס לכאוס אמיתי.

חלפה עוד שנה, ואחרי 4 חיסונים, ומיליארדי בדיקות ותורים אנסופיים הבינו המומחים שאפס הדבקה זה לא תוכנית עבודה וא"א לממן לנצח את הבטלה של בעלי העסקים שעבדו חלקם בשחור כדי למלא את התאוות של נדב אייל ומאיר רובין – אז הם החליטו לרדת מהסולם. פתאום זה לא נורא שיש אלפי חולים קשים, מיליוני מאומתים, שחלקם יכולים לסבול מתופעות לוואי קשות. למה? ככה, הביטקוון הרים ראש והקריס את הדולר. הכלכלה העולמית עומדת לפני קריסה כי הסחורות לא זזות, וככה? א"א להמשיך להתנהל כלכלית לנצח.

אז ימותו מאות אלפים. עוד מיליונים יסבלו מתופעות לוואי, וכל תורת המסכה וההגיינה הושלכה כלאחר יד – כמו שמשה זרק את התיבות. והכל בגלל? ניחשתם נכון, כסף!! אין לעולם כסף. אזל מלאי המזומנים אז מספרים לכם שהאומיקרון הוא קל, אבל הוא לא קל הוא אמנם פחות חמור מדלתא אבל לא פחות חריף מהקורונה הראשונה, כך על פי מומחים, אלא שכאן יש נוגדנים של מחלימים וחיסונים שמפחיתים את חומרת המחלה ורק מה שנותר הוא לגמול אתכם מהשיטוט היומיומי בדרשבור. זה יייקח זמן אבל בסוף תתרגלו שהסיטורציה שלכם מזייפת ויש לחלק מכם בעיות של זיכרון, עייפות, וקילקול קיבה, אבל זה מה שיש. העידן שאחרי הקורונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *