הקלטת הצרחות של סילמן על החוקר: "רופא הכנסת חייב לטפל בעידית" האזינו

שיחה קשה שקיימה הח"כית מימינה עם חוקר בתיק • "איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל, למה להוציא כותרות כאלה", נזפה סילמן • "מי במשטרה מוציא הודעות? אף אחד לא שואל אותי". האזינו לצעקות

אחרי הודעת המשטרה על סגירת החקירה בעניין 'תקיפתה' של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, כעת נחשפת הקלטה בין סילמן לבין חוקר המשטרה אך בכנסת סבורים כי ההדלפה באה דווקא מסילמן.

להלן תמלול השיחה של סילמן עם החוקר:

החוקר: אני אמרתי לך משהו כזה?

ח"כ סילמן: אז למה זה מה שכתוב? יש משהו שחסר בחקירה ולא אמרו לי?

החוקר: אבל על מה בדיוק החקירה? כל מה שכתוב לידך אמרת לי אז.

ח"כ סילמן: נו בסדר. אז אם יש משהו שאני לא שיתפתי או שחסר בחקירה, אני לא מבינה למה לא שואלים או פונים אליי בצורה רשימת? למה להוציא כותרות כאלה?

החוקר: אבל שוב את אומרת לי משהו שאין לי מושג עליו.

ח"כ סילמן: אוקיי, אז עשיתם את האיכון נייד כמו שביקשתי? אמרתי לכם שאתם יכולים לאכן נייד.

החוקר: לגבי תיק החקירה אנחנו לא נכנסים כרגע… אמרת לי שכרגע יצאה איזושהי כתבה כזו או אחרת, לעניין הזה בדקתי.

ח"כ סילמן: מי במשטרה מוציא הודעות? איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? מה זה הדבר הזה? אני אומרת לך, אורן, זו פשוט חוצפה שאין כדוגמתה, שאף אחד לא שואל אותי, אף אחד לא מדבר איתי ואז יש כותרות בעיתונים כאלה. מי אחראי על הדבר הזה? אתם היחידים שדיברתם מולי ועבדתם מולי.

אז מי אחראי על הדבר הזה? מי מפרסם לתקשורת דברים כאלה? למה שמישהו אי פעם ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים? מה זה? מה זה הדבר הזה? מאיפה כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה ואני לא מכירה?

החוקר: אז בגלל זה אני אומר לך שוב, זה מה שאני בא להגיד לך עכשיו. מבחינתי כאורן, כמי שניהל את החקירה, לא דוברות, לא חצי דוברות. זה לא עניין של כתב כזה בשום שלב, באחריות. אז לכן אני אומר, התיק עבר לבחינה.

ח"כ משה ארבל בתגובה להקלטה: "אחרי שבדתה סיפור על תקיפה דמיונית כדי להשחיר ציבור שלם ולא שת"פ בחקירת המשטרה, מקליטה עידית סילמן שיחה עם שוטר ומדליפה לתקשורת. אני קורא לרופא הכנסת להידרש לנושא בדחיפות".

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) הגיב בטוויטר: "אם המשטרה מרימה ידיים מלמצוא את התוקף של סילמן המצוץ מהאצבע וסוגרת את התיק, אזי אין מנוס מהקמת ועדת חקירה ממלכתית והעמדה לדין על הסתה הכפשה ובזבוז משאבי ציבור לצורך חקירת סיפור שלא היה ולא קרה ורק נברא במוחה הקודח של סילמן בכדי להכפיש את מצביעי הימין!".

ח״כ אוריאל בוסו: ״תקיפת סילמן״ – כעת הגיע העת להתנצלות בפני מחנה שלם ששמו הוכפש תוך ניסיון לצייר אותו כאלים. והגיע גם תורם של כלי התקשורת להקדיש זמן מסך ליוקר המחיה ולבעיות האמיתיות, ולא לתקיפות מפוקפקות״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *