הקליפ שחרך את הרשת: שולי רנד עוקר את ההרים

הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש בשם 'עוקר הרים' העוסק במהות האדם בעולם. את השיר כתב שולי בעקבות ניגון מיוחד של המוזיקאי אמיל קרויטר שהפך לפזמון. צפו

הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש בשם 'עוקר הרים' העוסק במהות האדם בעולם. את השיר כתב שולי בעקבות ניגון מיוחד של המוזיקאי אמיל קרויטר שהפך לפזמון, על העיבוד המוסיקלי אחראי אסף תלמודי ועל ההפקה מנהלו האישי של שולי, דוד פדידה.

"לפני שנתיים בערך השמיע לי אסף תלמודי כמה ניגונים נפלאים של מוזיקאי בשם אמיל קרויטר", מספר שולי רנד. "בין כל הניגונים זהר לעומתי ניגון אחד שנכנס לי בשמחה אל תוך הלב וקבע שם את מושבו. ניסיתי לכתוב לו טקסט, אפילו ניסיתי לשלב אותו במופע ׳תשליך׳ אבל הניגון סירב ודחה אותי בנימוס ובאמתלות שונות ומשונות.

בוקר אחד באתי לאולפני "המאפרה" והשמעתי לתלמודי התחלה של שיר ותוך כמה רגעים הניגון פשוט היה שם. כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו. נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל׳עוקר הרים׳ הייתה קצרה.

׳עוקר הרים׳ הוא עוד נסיון לברור בין העיקר לטפל בעולמנו השפל, ולענות ולו במקצת, ובדרך השלילה, על אותה שאלה עתיקה ועיקשת: למה באתי לכאן בכלל, בשביל זה? לא יכול להיות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *