עוד סוכריה: האם פולארד ישוחרר לישראל לפני הבחירות?

אחרי שצפוי לשחרר את נעמה יששכר, גורם בליכוד מסר לאתר "זמן ישראל", כי נתניהו שואף לעלות לישראל את המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, שבוע לפני הבחירות שיתקיימו ב -2 במרץ

אחרי שצפוי לשחרר את נעמה יששכר, גורם בליכוד מסר לאתר "זמן ישראל", כי נתניהו שואף לעלות לישראל את המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, שבוע לפני הבחירות שיתקיימו ב -2 במרץ. בליכוד סירבו להגיב לפניית 'אקטואליק'.

פולארד, שריצה 30 שנות מאסר בגין מתן מודיעין רגיש לישראל, פנה באוגוסט לנתניהו בבקשה להתערב בשמו כדי להפציר בנשיא ארה"ב דונלד טראמפ להפעיל את השחרור שלו, כדי שיוכל לשוב לישראל.

בריאיון לחדשות 12 בביתו, הוא גילה כי אשתו חולה וכי הוא קורא לממשלה לסייע לו: "פניתי לראש הממשלה נתניהו וביקשתי ממני להתקשר אישית בענייני לנשיא טראמפ".

"זה נושא חשוב מאוד שצריך לדבר עליו ולפרסם כרגע, זה עניין של חיים ומוות", אמר פולארד. "זה נושא הומני גדול, משבר שלי ושל אשתי".

בריאיון, סיפר פולארד כי אשתו חלתה בסרטן בפעם השלישית, והפעם הוא התפשט לגופה. "הבעיה היא עם תקופת המבחן שלי. אני לא יכול לטפל באשתי באופן אקטיבי", סיפר. "אנחנו רוצים לטפל בה בבית חולים בברוקלין, אבל אני לא נייד אז אני לא יכול לצאת וללכת למקומות. אם קורה משהו באמצע הלילה – אני לא יכול לעזוב את הדירה איתה".

פולארד הוסיף: "באופן מידי יצרתי קשר עם ראש הממשלה נתניהו דרך השגריר בוושינגטון רון דרמר. עדכנתי והעברתי לו דוח רפואי מפורט וביקשתי עזרה".

פולארד פנה ישירות לנתניהו בבקשה להתערב באופן ישיר בנושא ולבקש מהנשיא טראמפ להתערב בתנאי השחרור שלו. "הוא ענה שהוא הוא מתכוון להתערב בנושא. הוא היה בהלם כששמע על זה", אמר. "אני מקווה שהנשיא יקצוב את תקופת המבחן שלי כך שאוכל לטפל באשתי. אסתר רעייתי הכירה את נתניהו".

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר בעקבות הריאיון: "ישראל נותרה מחויבת להשבת ג'ונתן פולארד. ראש הממשלה ימשיך לפעול עד להשבתו לישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *