הקלפיות נפתחו: "סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל"

6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו היום לקבוע את זהותו של ראש הממשלה הבא של ישראל. דרעי' ליברמן ובוגי כבר הצביעו. ומה איתכם?

6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו היום לקבוע את זהותו של ראש הממשלה הבא של ישראל. הבחירות ייערכו בכ-10,885 הקלפיות שפזורות בכל רחבי הארץ.

הקלפיות נפתחו בשעה 07:00 וייסגרו ב-22:00 בלילה.

יום הבחירות הוא יום שבתון, אך התחבורה הציבורית תפעל כסדרה. התחבורה הציבורית הבין-עירונית תופעל היום בחינם לשימוש המצביעים המתגוררים רחוק מהקלפי אליו הם משויכים.

בדקות אלו הצביע שר הפנים ויושב ראש ש"ס, אריה דרעי, בקלפי בהר נוף בירושלים ואמר: "יש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל…אני מוטרד מהשאננות והאדישות בציבור שלנו"

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בצאתו מההצבעה בקלפי בהרצליה:"אני קורא לכל אנשי הימין – אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח. אל תבזבזו את הקולות, זה כבר קרה באפריל באובדן של 270 אלף קולות. בואו נעשה הכל כדי שממשלת הליכוד בראשות נתניהו תמשיך להוביל את המדינה גם בשנים הבאות. זה תלוי בכם, הצביעו מחל!"
יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, הגיע לפני זמן קצר להצביע יחד עם אשתו, אחלמה, בקלפי בשדרות.
לפרץ חיכו בקלפי ילדי שדרות שקיבלו את פניו עם ציורים של כיפת ברזל שהכינו לו במיוחד, יחד עם ברכות הצלחה ביום הבחירות.

פרץ:" זה קרב צמוד. כל קול יקבע. אם העבודה גשר חזקה תהיה חזקה – יהיה היום מהפך. אם העבודה גשר תהיה חלשה – נתניהו יקבל ממשלת חסינות. זה קרב צמוד, כל קול קובע. אני קורא למצביעי העבודה גשר לצאת להצביע ולהביא למהפך המיוחל."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *