הראל סג"ל: "בנט לא נשאל שאלות קשות. השופרות איתרגו אותו"

ראש הממשלה נפתלי בנט התראיין לכל העיתונים המרכזיים בסוף השבוע האחרון. בפתח התוכנית ברדיו ללא הפסקה, אראל סג"ל ויריב אופנהיימר דנו בכך שהתקשורת לא שאלה אותו שאלות קשות. האזינו

ראש הממשלה נפתלי בנט התראיין לכל העיתונים המרכזיים בסוף השבוע האחרון. בפתח התוכנית, אראל סג"ל ויריב אופנהיימר דנו בכך שהתקשורת לא שאלה אותו שאלות קשות.

אופנהיימר טען כי, "אני חושב שהיו ריאיונות די משעממים, בלי כותרות, לא מעניין במיוחד. לא יודע אם זה עשה איזה שירות מי יודע מה לבנט. ולא יצאתי משם עם שום תובנה שלא ידעתי קודם".

סג"ל הוסיף: "במשך שנים באים אלינו בטענות, אומרים, 'אתם לא שואלים שאלות קשות. לא שאלתם מעולם שאלה קשה את נתניהו ואת הימין'. אני חושב שדווקא כן שאלנו שאלות, בנימוס, אבל שאלנו שאלות", ותקף: "מה שקרה בריאיונות הללו, זה פשוט בושה וחרפה. חבורה של שופרות לא שאלה שאלה אחת קשה, ואחת שצריכה לעניין".

אופנהיימר לא הסכים ואמר "אתה מנסה לייצר תמונה שיש פה שופרות ויש פה אתרוג. ואני אומר דבר אחד מאוד ברור, בעיניי זה נייר הלקמוס בין עיתונאי לבין מתחזה לעיתונאי – אם מחר, לנחום ברנע, לסימה קדמון, לבן כספית יגיע מידע מפליל חלילה על נפתלי בנט, מידע שלילי, אפילו מידע פלילי, האם המידע הזה ייגנז או שהוא ייחשף בכותרות ענק עד כדי הפלתו של ראש הממשלה? ואני אומר לך בוודאות על כל השמות האלה – אף אחד מהם לא יוותר על סקופ כזה. הם, כולם, לא יאתרגו לשנייה אף אחד, גם אם הוא במחנה האידאולוגי שלהם".

סג"ל המשיך לבוא בטענות לאותם עיתונאים שראיינו את בנט, ואמר: "מר בנט לא נשאל שאלות קשות. הוא קיבל פה אשכרה פלטפורמה להציג את טענותיו וכו'. עכשיו, עזוב את הריאיון הזה, מה זה נתן לבנט? היום (א') בבוקר עושים סקר בתוכנית הבוקר של 'קשת' והוא שווה 4 אחוזי התאמה לראשות ממשלה, מה זה נתן לו?".

אופנהיימר השיב: "אני חושב שבסוף אלה לא היו ריאיונות מעניינים, לכן אני חושב שהם לא נתנו הרבה". עם זאת, אמר: "בשורה התחתונה, מה זה נותן לבנט? זה מבסס את אותו מחנה של אנשי ימין שקוראים לעצמם 'המחנה הלאומי' ולא יכולים להצביע, לא לגלית דיסטל אטבריאן, ולא לאמסלם ולא לאוחנה ולא לנתניהו ואולי גם לא לגלנט. אני רואה את תוצאות הבחירות האחרונות, גם בנט וגם גדעון סער קיבלו מנדטים והם עברו את אחוז החסימה, יש קהל ימני שסולד מדרכו של נתניהו ושלוחיו ולא רוצה להצביע להם. אותו קהל יכול להצביע למפלגה של גדעון סער, נפתלי בנט ואחרים שאולי לא נמצאים היום במערכת, וריאיון כזה מאחד את השורות של אותו קהל".

סג"ל טען "הוא לא מאחד שום שורות של אותו קהל. מה שהריאיון הזה עושה, זה להעיד שהמחנה הלאומי החדש של בנט מורכב מיוסי ורטר, בן כספית, נחום ברנע וסימה קדמון ואחרים. זה מגוחך, אין לזה באמת משמעות אלקטורלית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *