הראל סג"ל: "כמו שסוגרים רחובות על מרתון אפשר לסגור על לוויה"

סגל: "כאדם חילוני אך מכיל, שקיבל את תנאי הלוויה, שהרבה יותר ניזוק ממרתון שעושים לו מתחת לבית פעם בחודשיים, אני לא אוהב את הצביעות שמרתון כן והלוויה לא. הרי במרתון המטרה זה חסויות וכסף לעירייה."

הראל סג"ל סיכם את מסע הלוויה שעלול היה בקלות להפוך לאירוע רב נפגעים, ואמר: "סך הכול, ציון לשבח, גם לאבלים, גם למשטרה, גם לדרך שבה אמצעי התקשורת סיקרו את הלוויה הזאת". ורטהיים הביע את דעתו על הביקורת שהשמיעו רבים באשר לחסימות הכבישים: "מותר גם להתרעם על זה שסוגרים לך את הבוקר, זה לא אומר שאתה עוכר ישראל ואנטי דתי".

עוד הוסיף: "כאדם חילוני אך מכיל, שקיבל את תנאי הלוויה, שהרבה יותר ניזוק ממרתון שעושים לו מתחת לבית פעם בחודשיים, אני לא אוהב את הצביעות שמרתון כן והלוויה לא. הרי במרתון המטרה זה חסויות וכסף לעירייה.

בהמשך, התייחסו השניים לנאום ההיסטורי שנשא נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי מול כנסת ישראל. סג"ל אמר: "ברור שליבי יוצא לאוקראינים הכבושים וברור שמי שמתועב פה זה הרוסים, אבל מה לעשות? אין לנו שום חוב מוסרי לאוקראינים. אנחנו מחזירים לאוקראינים טובה תחת רעה. שום מחויבות מוסרית אין לנו לאומה האוקראינית. זלנסקי חוצפן ובנט לא חכם, משתמשים בו".

ורטהיים התרעם על הביקורת שהשמיעו גורמים בכירים בממשלה ובכנסת על השוואתו של הנשיא זלנסקי בין המתרחש במדינתו לבין השואה: "זה בריחה מהסיפור האמיתי ועיסוק בתפל. אנחנו לא הסיפור פה, הסיפור הוא לא אנחנו ולא השואה שלנו. אנשים נהרגים שם במסות. העניין הם האוקראינים, הם עכשיו סובלים. אתה לא עוזר להם ומתקרבן? אין גבול".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *