הראשלצ זועם על המערכון: "זאת ארץ אוכלת יושביה"

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף התייחס לביזיון אביו בתכנית ארץ נהדרת ותקף את עורכי התכנית ששמו ללעג וקלס את מרן וביזו את מורשתו

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף התייחס לביזיון אביו בתכנית ארץ נהדרת ותקף את עורכי התכנית ששמו ללעג וקלס את מרן וביזו את מורשתו.

"כיהודי, כרב ראשי, כבן, כאדם, אני בוש ונכלם אל מול הליצנות החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש כלפי אבא זכר צדיק לברכה מרן הרב עובדיה יוסף גאון ישראל גדול הדור בתורה באהבת ישראל ובהקמת המפעלים לחינוך יהודי של ילדי ישראל".

הראשון לציון תקף: "זאת לא ״ארץ נהדרת״ זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה שהחינוך שלה פשט את הרגל. המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא וכל אדם ואדם שיש לו חלק בכך יתן על כך את הדין בשמיים.על כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת חובת מחאה כלפי כבוד התורה שחולל ונרמס".

לאחר שבתכנית "ארץ נהדרת" בחרו לבזות וללעוג למרן ומורשתו, הערב יוצאים פעילי שס למחות מול משרדי קשת ברמת החייל.

ההפגנה תערך ברח' ראול ולנברג 12 רמת החייל, תל אביב, בשעה 18:30 בדיוק.

"חייבים למחות על כבוד התורה! בואו בהמוניכם!" נאמר בהודעת שס.

פניה נעשתה הבוקר לנציב פניות הציבור מר דוד רגב ע"י מנכ"ל תנועת בצלמו שי גליק, בטענה לפגיעה ברגשות דת של מליוני מאמינים, זילות הדת ופגיעה ברב עובדיה ז"ל. בפנייה נכתב כי הרב עובדיה כבר נפטר ואינו יכול להגיב כלשונם זאת בעקבות שידורי ארץ נהדרת אמש שביזו את מרן זצוק"ל.

במכתב שנשלח נכתב כך: "אתמול בארץ נהדרת עשו מערכון הלועג לרב עובדיה ז"ל. המערכות כולו נחות ובוטה וכמובן שקרי. הרב עובדיה היה איש אשכולות שכולו תורה ודאגה לעם ישראל".

שי גליק הוסיף במכתבו: "חרף זאת הוא הוצג במערכון בצורה שלילית ושקרית. כידוע יש בישראל חוק האוסר פגיעה ברגשות דת. לא לחינם החוק הזה נחקק. במעשה זה חצתה ארץ נהדרת שוב קו אדום. הרב עובדיה לא יכל להגיב שכן הוא כבר נפטר".

לסיום נכתב כי "מליוני מאזיניו ומאמינו הם אלה שמגייים ואומרים די, אודה להשעיית התכנית מיידית, וקנס חמור לזכיין".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ולהשתמש בו לתעמולת בחירות. זה לא ביזוי המת

    דו פרצופי שכמוך. להפוך אותו לליצן בתשדירי בחירות זה בסדר.
    גנב .

    מרןציק |
    הגב