הרבי מסקווירא קיבל בחום את תומך הנח״ל החרדי

האדמו״ר הרה״צ רבי דוד טוורסקי מסקווירא ערך אתמול (שלישי) ביקור אצל האדמו״ר מסדיגורא ששוהה בלוס אנג’לס. מלבד האדמו״רים ופמליותיהם השתתפו בפגישה אף שני נגידים מגדולי תומכי עולם התורה

האדמו״ר הרה״צ רבי דוד טוורסקי מסקווירא ערך אתמול (שלישי) ביקור אצל האדמו״ר מסדיגורא ששוהה בלוס אנג’לס. מלבד האדמו״רים ופמליותיהם השתתפו בפגישה אף שני נגידים מגדולי תומכי עולם התורה, ר’ ברי וייס, שאירח את האדמו״רים, וידידו-שכנו ר’ דוד הגר. בשולי הביקור נרשמה אפיזודה מעניינת כאשר הגר, הידוע כאחד ממייסדי הנח״ל החרדי ומגדולי התורמים לו, שוחח בחום עם האדמו״ר מסקווירא, הנוקט בשיטת סאטמר בענייני הציונות.

האדמו״ר והגר הינם קרובים רחוקים שכן הגר הינו בן לשושלת אדמו״רי ויז’ניץ וכך גם הרבנית אשתו של האדמו״ר מסקווירא שהיא בתו של ה’ישועות משה’ מוויז’ניץ. בשיחה העלו השניים את זכרו של אביו של דיויד, ר’ משה הגר ז״ל, מגדולי תומכי עולם התורה והחסידות של הדור הקודם. האדמו״ר מסקווירא הזכיר לדיויד כי הכינוי שדבק באביו בחייו היה ״משה ארטיק״ על שם מפעל ״ארטיק קרטיב״ בתל אביב שהוקם על ידי ר’ משה ז״ל. דיויד מצידו סיפר לאדמו״ר כי באותם הימים היו ארבעה משה הגר בישראל, שלושה אדמו״רים והרביעי סוחר, אביו.

ר’ משה הגר, שהיאהרצייט שלו צוין לאחרונה בהכנסת ספר תורה בירושלים, היה ממי שסייעו בהקמת קריית ויז’ניץ בבני ברק, אשר הייתה בבת עינו ומפעל חייו של רבו-ידיד-נפשו ה’אמרי חיים’ מוויז’ניץ זצ״ל. בנו, ר׳ דיויד, הינו אחד התומכים בעמותת נצח יהודה המלווה את החיילים החרדים של גדוד נצח יהודה ופלוגת חץ בצנחנים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מוזר

    חילול שם שמים ברבים!!!! ממש בושה לחסידות סקווירא, כ”ק האדמו״ר מסקווירא הרה״צ רבי דוד טוורסקי שליט”א, ביקור השבוע אצל האדמו״ר מסדיגורא שליט"א ששוהה בלוס אנג’לס. מלבד האדמו״רים ופמליותיהם השתתפו בפגישה אף שני נגידים מגדולי תומכי עולם התורה, ר’ ברי וייס שליט"א, שאירח את האדמו״רים, וידידו-שכנו ר’ דוד הגר. . . .. .. …

    בשולי הביקור נרשמה אפיזודה מעניינת כאשר הגר, הידוע כאחד ממייסדי הנח״ל החרדי הטמאה רח"ל ומגדולי התורמים לו רח"ל, שוחח בחום עם האדמו״ר מסקווירא, הנוקט בשיטת סאטמר בענייני הציונים.

    וכאן הבן שואל: האם לאדמו"ר הכל מותר [לדבר לאדם המכשיל את הרבים בעבירות החמורות] בשביל כסף וכסף ועוד כסף????? עפרה לפומיה. הרי ידוע שהנחל החרדי מקום שמד זנות וכפירה… וג' עבירות החמורות וכו', שכל הרבנים וכל גדולי עולם יצאו נגד הנחל השמדי הטמאה !!! המעשה הזה בּוּשָׁה וְחֶרְפָּה של ממש. דהיינו: זה בּוּשָׁה וּכְלִמָּה, וּבִּזָּיוֹן, וּגְּנַאי, וּדֵּרָאוֹן, וּחֶרְפָּה, וּכְּלִמָּה, נִכְּלָמוּת, קָלוֹן, חילול שם שמים ברבים, וּשֵׁם רָע עליהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב