הרבנים יכריעו: העימות סביב הקבורה שהסעיר את בני ברק מגיע לדין תורה

בחברה קדישא תל אביב יפו עמדו בהתחייבותם להעביר את המחלוקת על סוגיית הקבורה בבני ברק לדין תורה והבוקר הודיעו לראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין כי הם מבקשים להתדיין בנושא בפני בית הדין של הרב לנדא. ייתכן הליך גישור מקדים בין הצדדים

סערת הקבורה לדין תורה. אחרי שהתבקשו ע"י רבני העיר להסיר את העתירה ולהעביר את המחלוקת סביב הקבורה לתושבי העיר לדין תורה, הודיעו היום (שלישי) ח"ק גחש"א ת"א יפו לראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין כי בהנחיית הרבנים, בית הדין שבו תוכרע המחלוקת יהיה בית הדין של רב העיר, הגאון הרב לנדא.

במכתב לרובינשטיין ציינו בחברה קדישא: "מאחר שהצדדים עירית בני ברק-וחברה קדישא ת"א מעוניינים לדון בבוררות של דין תורה בענין פתרון לבית קברות ושרותי קבורת שדה לתושבי בני ברק הקדושה כפי דרכנו ודרכיכם מאז ומעולם להישמע לדעת תורה, אנו מעוניינים כי הדבר ידון בפני בה"ד של הרב לנדא בבני ברק". כזכור, במכתב הרבנים לח"ק גחש"א הועלה שמו של בית הדין של הרב לנדא כאחד מבתי הדין המומלצים על ידי הרבנים לטיפול בסוגיה, בשל היותו "בית דין קבוע" בבני ברק.

במכתב לראש העיר רובינשטיין אף הוצע הליך גישור מהיר שבו יוכלו הצדדים להאיץ את ההידברות למען תושבי העיר. "מוצע בזאת עם חתימת שטר הבוררין, לקיים גישור בפני דייני בית הדין של הרב לנדא במשך שבועיים בין הצדדים ע"מ לסיים את הענין בדרכי שלום וברוח טובה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *