הרב אקסלרוד: "על פי הלכה חובה להצביע ליהדות התורה"

אב"ד ורב קהילת חב"ד בחיפה הרב אקסלרוד קורא במכתב ברור: "אני מצווה להצביע על פי הלכה למפלגת יהדות התורה שסימנה ג'. אין ויכוח כלל שהרשימה החרדית ביותר היא יהדות התורה"

אב"ד ורב קהילת חב"ד בחיפה הרב גדליהו אקסלרוד, קורא הבוקר במכתב ברור: "אני מצווה להצביע על פי הלכה למפלגת יהדות התורה שסימנה ג'".

הרב אקסלרוד כותב עוד כי "אין ויכוח כלל שהרשימה החרדית ביותר היא יהדות התורה".

"המפלגות האחרות הדתיות למחצה לשליש ולרביע, אחת מהם הסמכות שלה היא אישיות שקיבלה פרס מהמדינה על עריכת חמישים אלף גיורים מזוייפים, ומפלגה אחרת מצהירה שאינה מפלגה דתית אלא דתית-חילונית, ועוד מפלגה שיש בה במקום הראשון כמעט איש שתוכניתו היא לעשות שינויים בהלכה, היל"ת".

על סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש כותב הרב אקסלרוד: "הוא הולך בדרכי אביו ונלחם ואי"ה ילחם כנגד החזרת אף שעל וזה על פי צווי הרבי", ומפרט את הפעילויות הרבות שנלחם אביו הרב מנחם פרוש ע"ה נגד תוכנית ההתנתקות והצלת קבר רחל".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא שייך ההתר של פיקוח נפש בשביל להצביע לע"ז.

    .

    בקרוב נזכה לראות שהמדינה מִתְמוֹטֵטת |
    הגב
  2. במחילת מעלת כבוד קדושתו, דברי הרב הם דברי שקר וכזב. על פי הלכה חובה "לא" להצביע כלל וכלל במדינת הציונית, היינו אסור להצביע במדינת השמד, ובמדינת הכפירה בקב"ה ובתורתו.. ומי שאומר שחייבים להצביע רח"ל הגמ' אומרת עליו "כל המנבל את פיו מעמיקין לו גיהנום" זה שאמר הכתוב אל תתן את פיך לחטיא. בְּמָקוֹם שֶׁיֵּשׁ חִלּוּל הַשֵׁם אֵין חוֹלְקִין כָּבוֹד לָרַב. עוד:הגמרא (שבת לג ע"א) אומרת, שבעוון ניבול פה צרות רבות וגזרות קשות מתחדשות ח"ו... רבותי "חייבים למחות על דברי כפירה של הרב הנ"ל" ובִמְקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים, הִשְׁתַּדֵּל לִהְיוֹת אִישׁ, עלינו לקחת אחריות ולמחות, לקדש שם שמים, וזה פשוט שע"פ הלכה אסור להצביע. ובְּמָקוֹם שֶׁיֵּשׁ חִלּוּל הַשֵׁם אֵין חוֹלְקִין כָּבוֹד לָרַב.

    במחילת מעלת כבוד קדושתו, דברי הרב הם דברי שקר וכזב.
    על פי הלכה חובה "לא" להצביע כלל וכלל במדינת הציונית,
    היינו אסור להצביע במדינת השמד, ובמדינת הכפירה בקב"ה ובתורתו..
    ומי שאומר שחייבים להצביע רח"ל הגמ' אומרת עליו "כל המנבל את פיו מעמיקין לו גיהנום" זה שאמר הכתוב אל תתן את פיך לחטיא. בְּמָקוֹם שֶׁיֵּשׁ חִלּוּל הַשֵׁם אֵין חוֹלְקִין כָּבוֹד לָרַב. עוד:הגמרא (שבת לג ע"א) אומרת, שבעוון ניבול פה צרות רבות וגזרות קשות מתחדשות ח"ו…

    רבותי "חייבים למחות על דברי כפירה של הרב הנ"ל" ובִמְקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים, הִשְׁתַּדֵּל לִהְיוֹת אִישׁ, עלינו לקחת אחריות ולמחות, לקדש שם שמים, וזה פשוט שע"פ הלכה אסור להצביע. ובְּמָקוֹם שֶׁיֵּשׁ חִלּוּל הַשֵׁם אֵין חוֹלְקִין כָּבוֹד לָרַב.

    רבותי "חייבים למחות על דברי כפירה של הרב הנ"ל" |
    הגב
  3. על פי ההלכה אסור להצביע למפלגה שחרדיותם היא גזעניותם בשם הדת

    לכן חייבים להצביע לרע במיעוטו וזו שס או שמוטריץ שהבטיח לדחוק את המוסדות הגזעניים שהיו פרטיים ולפתח ממלכתי חרדי לכווולם כדי שלא יהיה גם גזל מתקציב של כווולם וגם המשך גזעני אנטי יהודי

    בני הפרנק |
    הגב