הרב רפי פרץ: "שוחחתי עם בנט ושקד, צר לי על התוצאות"

הרב רפי פרץ, יו"ר מפלגת הבית היהודי, צלצל אל מנהיגי 'הימין החדש' והביע את צערו על התוצאות שהשיגו בבחירות. "צר לי על התוצאות"

יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, סיפר אמש, בטקס הרמת כוסית של מפלגת 'הבית היהודי' במועדון הגולה בפתח תקווה, כי שוחח עם השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, זאת לאור התוצאות הרשמיות של הבחירות.

הרב פרץ: "אנחנו לא שיכורי ניצחון. שאלו אותי פעם ועוד פעם, 'תגיד, באמת יש לך איזו שמחה לאיד בתוכך על מה שקרה? שאתם ניצחתם והם הפסידו'? התקשרתי היום גם לאיילת שקד וגם לנפתלי והבעתי את הצער והכאב של כולנו ממה שקרה ומזה שהפסדנו כל כך הרבה קולות. אמרתי להם שאני יודע, שומע ורואה הרבה דברים טובים שהם עשו ואנחנו לא יורקים למקום הטוב הזה. הציונות הדתית קיבלה מהזוג הזה הרבה דברים טובים".

הרב פרץ הוסיף: "הקב"ה מוביל את המציאות. אנחנו לא שיכורי ניצחון. אנחנו יודעים שמוטלת על כתפינו אחריות ויוצאים מהחודשיים הבלתי אפשריים האלה", הוסיף הרב פרץ.

הרב פרץ סיפר, "לא תכננתי ולא רציתי להגיע לזירה הזאת. אחרי שזה קרה אני שמח ורוצה והכל בסדר. אם מישהו היה אומר לי בהתחלה שזה מה שמחכה לי בחודשיים האלה, לא היו מוצאים אותי גם מתחת לבלטות בבית שלי. היום אני אומר שאני מאושר. פגשתי חבורה נפלאה, פגשתי אנשים ישרים ויקרים, אנשי אמת שנושאים יחד במשא המשותף ואין אלונקה שכבדה עלינו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *