הרב שטיינמן לליטאיים: "תלמדו מהחסידים"

ראש ישיבות אורחות תורה וחבר מועצג"ת מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א: "אבא זללה"ה אמר שצריך ללמוד מהחסידים להכניס את ה'חמימות' בעבודת השם". בשיחה אותה קיים ראש ישיבות אורחות תורה עם "המשפיע הישיבתי" גילה לו בתוך הדברים סוד שאולי לא כל כך יערב לאוזניהם של כל הליטאיים…"אבא זללה"ה היה אומר שצריך ללמוד מהחסידים להכניס את ה'חמימות' בעבודת השם"…. Read more »

ראש ישיבות אורחות תורה וחבר מועצג"ת מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א: "אבא זללה"ה אמר שצריך ללמוד מהחסידים להכניס את ה'חמימות' בעבודת השם".

בשיחה אותה קיים ראש ישיבות אורחות תורה עם "המשפיע הישיבתי" גילה לו בתוך הדברים סוד שאולי לא כל כך יערב לאוזניהם של כל הליטאיים…"אבא זללה"ה היה אומר שצריך ללמוד מהחסידים להכניס את ה'חמימות' בעבודת השם".

את הדברים אמר אתמול לגה"צ רבי אהרן בירנצוייג שליט"א מייסד "ועד מבקשי השם" לבני הישיבות שנכנס להתייעצות במעונו.

"אבא אמר תמיד שהדבר הכי גדול זה זיכוי הרבים" כך גם שמעתי מיבדלחט"א ר' דן סגל שליט"א בשם אבא  "ובהקשר לצורה שבה אתם פועלים בקרב בני הישיבות אבא היה אומר שאנחנו צריכים ללמוד מהחסידים לעבוד את השי"ת עם חמימות ורגש", את הדברים המאלפים השמיע  אתמול מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א באוזני הגה"צ רבי אהרן בירנצוייג שליט"א ר"מ בישיבת מיר ירושלים ומייסד "ועד מבקשי השם" לבני הישיבות.

"ועד מבקשי השם" הוקם ע"י הרב בירנצוייג ר"מ בישיבת מיר ירושלים במטרה לרומם את בני הישיבות ולחזק את רוחם לעליה בתורה ויראת השם מתוך אווירה שמחה ונעימות, הועד מתקיים בכל יום מימי השבוע כאשר בכל יום הוא נודד לאזור אחר בארץ, לירושלים לבני ברק לבית שמש ומודיעין עילית ומשתתפים במסגרתו מאות רבות של תלמידי ישיבות מכל הסגנונות.

ה"ועד" מחולל מהפכה של ממש בעולם הישיבות מאחר והוא תורם באופן משמעותי לבניין הפנימי של הבחור ולהעצמתו גם במצבי מבחן קשים כדוגמת תקופת הקורונה שתפסה רבים מבני הישיבות "לא מוכנים דיו".

במסגרת ה"ועד" מתכנסים להם אותם בני הישיבות ושומעים בקשב רב את דבריו של הגה"צ שליט"א המתובלים בשירה וניגוני רגש, כאשר על שולחנות ערוכים מוגשת תקרובת ומטעמים נדבת ליבם של אנשים טובים וכך במהלך הערב מתחזקים ומתרוממים בצוותא אותם משתתפים לעבודת השם בריאה ושמחה.

ראשי הישיבות שליט"א מעודדים את תלמידיהם "ללכת לשמוע את הרב בירנצוייג" והם סומכים את ידיהם על פעילות ועד מבקשי השם כמחזקת ומרוממת לעבודת השם.

הערב עלה רבי אהרן בירנצוייג שליט"א למעונו של מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א בכדי לפרוס בפניו את כל חלקי הפעילות של "ועד מבקשי השם" ולהיוועץ בו במגוון נושאים הקשורים בפעילות זו.

מאחר והגה"צ שליט"א גם נקרא מעת לעת לשאת דברים בתוככי היכלי הישיבות הק' הוא ביקש לשמוע את דעתו של מרן שליט"א בשורה של פרטים הקשורים גם לחלק זה של פעילותו הק'.

מרן שליט"א עודד בהתלהבות רבה את פעילות ועד מבקשי השם ובירך את הגה"צ שליט"א ואנשי הצוות שהתלוו אליו, להמשך הצלחה ופיתוח של הועד בעוד ועוד מקומות בכל חלקי א"י לטובת כלל בני הישיבות לבניינם הרוחני ולעבודת השי"ת בריאה ושמחה כאמור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *