הרב שמואל אליהו: "כל הכבוד למי שיוצא להפגין למען מדינה יהודית"

למעלה מ-20,000 איש השתתפו בהפגנת הענק של פעילי המחנה הלאומי עם בכל חלקי הארץ מאילת ועד הגולן ב-100 צמתים וגשרים ובמקביל התקיימה עצרת תפילה בכותל המערבי בהובלת ארגון הידברות

רבה של צפת ומבכירי רבני הציונות הדתית, הרב שמואל אליהו אמר כשהשתתף בהפגנת הענק ברחבי הארץ ב-100 צמתים וגשרים כי: "אני מאוד שמח שיש הרבה אנשים שאוהבים את עם ישראל , את ארץ ישראל והמדינה ,מפגינים בצמתים ומתפללים בכותל כדי שתהיה לנו מדינה יהודית.

זה דבר חשוב. זה כואב לנו ובדמנו ובנשמתנו. כל הכבוד למי שיוצא בערב הזה להפגין למען מדינה יהודית, כדי שתהיה שבת, גיור, כשרות והתיישבות כמו שצריך, וכדי שלא ימכרו את המדינה לשונאינו. חשוב שתהיו שותפים בהפגנה הזאת, יש בזה אפקט והשפעה לשנות את המציאות".

הפגנת ענק של פעילי המחנה הלאומי התקיימה ב-100 צמתים וגשרים בכל הארץ החל מדן ועד אילת עם עשרות חברי כנסת שהצטרפו למחאה על אובדן הערכים הציונים, הרדיפה המשפטית, והפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל תחת הקריאה "ישראל בסכנה- רוצים מדינה יהודית".

למעלה מ-20,000 איש השתתפו בהפגנת הענק של פעילי המחנה הלאומי עם בכל חלקי הארץ מאילת ועד הגולן ב-100 צמתים וגשרים ובמקביל התקיימה עצרת תפילה בכותל המערבי בהובלת ארגון הידברות. דתיים, מסורתיים, חילונים וחרדים שאחדו כוחות. את ההפגנה ארגנו פעילי ימין של המחנה הלאומי.

מארגני ההפגנה אמרו כי: "אנחנו מודים לעם ישראל שהתאחד הערב מדן ועד אילת למען מטרה חשובה. אובדן הערכים והדרך של הממשלה מהווה סכנה ממשית לקיומה וזהותה של המדינה, ולכן אנחנו חייבים לצאת לרחובות. אנשים מכל הקשת הציבורית התחברנו כאחד בכל הצמתים והגשרים ברחבי הארץ כמקשה אחת נגד התנהלותה של ממשלת ישראל.
אנו מודים לציבור הרחב שהצביע ברגליים כדי להזדהות עם המאבק. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכולנו אמרנו בקול ברור שאין לגיטימיות לממשלה הזאת. המחאה תמשיך לגדול ולצבור תאוצה עד שהממשלה הרעה תיפול".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *