"הרוח הציונית": המפלגה של שקד והנדל יוצאת לדרך

על פי ההחלטה – המפלגה לא תטיל וטו על נתניהו, אך צפויה לדרוש הקמת ממשלה רחבה

איילת שקד וסיעת דרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר חתמו היום (רביעי) על ההסכמות לריצה משותפת בבחירות הקרובות תחת מפלגה שתיקרא "הרוח הציונית".

דרך ארץ תקבל את מקומות 2 ו-4, ושקד מתכוונת לצרף נציג נוסף מהציונות הדתית.

על פי ההחלטה – המפלגה לא תטיל וטו על נתניהו, אך צפויה לדרוש הקמת ממשלה רחבה.

"מדינת ישראל נכנסה לסחרור, וגם בדורות הבאים יתקשו להבין את זה", אמרה שקד בכנסת להצגת המפלגה. "קיטוב פוליטי הפך לגורם מספר אחת לאי היציבות של מדינת ישראל. הבחירות הקרובות הן צומת דרכים קריטי למדינת ישראל. כל אחד מהגושים שואף להקים ממשלה צרה שתישען על הקצוות. תהיה התוצאה אשר יהיה, חצי מהעם ירגיש שגנבו לו את המדינה".

"אם תוקם ממשלה צרה היא תהיה חסרת יציבות ורק תגביר את הקיטוב", המשיכה שקד. "היא תגרור אותנו למערכת בחירות נוספת וזה לא הדבר הנכון… אוסיף גם שכלקח, ממשלת ישראל אינה יכולה להישען על מפלגה ערבית. המפעל הציוני אינו יכול להיות תלוי באצבעות של נבחרי הציבור הערבי בישראל".

"אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו שבה יעסקו אך ורק במה שטוב לו", הצהיר הנדל. "אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה משמאל עם המשותפת וגורמים קיצוניים. אנחנו נהיה הציר שיכפה ממשלת אחדות. אני אומר זאת בקול ברור לפני הבחירות: ממשלה שתורכב מהליכוד והשמאל מרכז. אין שום דרך אחרת. בממשלה הזאת למדנו שהדרה של חצי מהעם מובילה לחוסר יציבות".
‏איילת שקד אמרה אחרי השקת המפלגה החדשה: קוראת למתן כהנא להצטרף ולקבל את המקום השלישי ברשימה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אל תביאו את התמונה . אם זה מעורר לכם את היצר... למה לקשקש .מותר לפגוע בשם הדת..

    קנאות של חורבן..

    בני |
    הגב