הרוסים הציבו טילים גרעיניים במרכז מוסקבה, הטלוויזיה הרוסית משדרת תרחישים למתקפה גרעינית

אתמול פורסמו דיווחים על כך שהרמטכ"ל הרוסי וולרי גרסימוב נפצע אתמול במתקפה ממוקדת של צבא אוקראינה על החמ"ל הרוסי. במוסקבה עורכים חזרות למצעד הגדול, המתוכנן כמידי שנה ב- 9 במאי, יום הניצחון על גרמניה הנאצית. במסגרת החזרה הלילית נראים במרכז מוסקבה טילים בין יבשתיים גרעיניים, בהם מנפנפים הרוסים כנגד המערב

אתמול פורסמו דיווחים על כך שהרמטכ"ל הרוסי וולרי גרסימוב נפצע אתמול במתקפה ממוקדת של צבא אוקראינה על החמ"ל הרוסי באיזור העיר איזיום באיזור חרקיב.


גרסימוב הגיע לשם כדי לקדם הישג צבאי משמעותי לקראת התשעה במאי, "תמונת ניצחון" אם תרצו. יחד איתו שהו במקום שורת קצינים בכירים.

הכתב יאיר נבות מדווח כי לפחות כמה מהם נהרגו בתקיפה. גרסימוב עצמו נפצע ע"פ הדיווחים באורח קל ברגלו. לדיווחים הללו אין אישור רוסי רשמי חשוב להדגיש, וסביר שגם לא יהיה. גם אם גרסימוב נפצע קל, העובדה שהצבא האוקראיני ידע בדיוק את מיקומו מעידה על איכות המודיעין שיש ברשותו, שמגיע בסבירות גבוהה מאוד ארה"ב.

בנתיים, במוסקבה עורכים חזרות למצעד הגדול, המתוכנן כמידי שנה ב- 9 במאי, יום הניצחון על גרמניה הנאצית. במסגרת החזרה הלילית נראים במרכז מוסקבה טילים בין יבשתיים גרעיניים, בהם מנפנפים הרוסים כנגד המערב. בנוסף , הטלויזיה הרוסית משדרת: תרחישים להתקפה גרעינית וצונאמי על בריטניה. דמיטרי קיסליוב מאיים כי "המל"ט התת-מימי הגרעיני פוסידון של ארצו עלול לגרום לצונאמי ש"יצלול את האיים הבריטיים אל מעמקי הים" ויהפוך אותם ל"מדבר רדיואקטיבי" (עם צוללים)".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *