הרוצח מקליפורניה לפני הירי: "כל יהודי – לגיהנום"

החשוד בירי בבית חב"ד בפאווי שבקליפורניה הוא ג'ון ארנסט, תושב סן דייגו בן 19, שפרסם פוסט לאומני ואנטישמי ברשת זמן קצר לפני הירי

החשוד ברצח לורי גילברט קיי ובפציעתם של שלושה בני אדם – שני גברים וילדה – בבית הכנסת של בית חב"ד בעיר פאווי בקליפורניה, הוא ג'ון ארנסט, סטודנט בן 19.

"איך הרג יהודים מסייע לגזע האירופי? כל יהודי אחראי לשואה המתוכננת של הגזע האירופי", כתב ברשתות לפני הרצח, "הם פועלים כיחידה אחת, הפשעים שלהם בלתי נגמרים. הם משקרים ומרמים את הציבור, משתמשים בבנקים כדי לגרום למדינות להיכנס לחובות, ושולטים על כל הכלכלה במטרה לממן את הרשע. כל יהודי צעיר ומבוגר אחראי לכך. עבור הפשעים האלה מגיע להם ללכת לגיהנום".

הבוקר פורסם כי ההרוגה בפיגוע היא לורי גילברט קיי, ולפי דיווחים בארצות הברית היא הגנה על הרב ישראל גולדשטיין, אחד הפצועים. בנוסף אליו, נפצעו עוד שניים, מבוגר וילדה בת שמונה, מישראל, שמצבם תואר כיציב.

ראש העירייה, סטיב ווסט, אמר כי חברי הקהילה בבית הכנסת התעמתו עם היורה בשעת המעשה. וכן כי הוא משוכנע שבית הכנסת היה בין מטרותיו ומדובר במישהו "עם שנאה בלבו כלפי הקהילה היהודית – מדובר בפשע שנאה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *