הרוקח שקיבל חמש מנות של חיסון מדבר

עודאי עזיזי, רוקח בקופת החולים "מכבי", קיבל היום (שלישי) את המנה הראשונה של החיסון נגד קורונה – אלא שלאחר כמה דקות הוא גילה שלגופו הוזרק בקבוקון שלם, שמכיל בין ארבע לחמש מנות חיסון. צפו

עודאי עזיזי, רוקח בקופת החולים "מכבי", קיבל היום (שלישי) את המנה הראשונה של החיסון נגד קורונה – אלא שלאחר כמה דקות הוא גילה שלגופו הוזרק בקבוקון שלם, שמכיל בין ארבע לחמש מנות חיסון.


בריאיון ל"מהדורה ראשונה", הוא סיפר על התחושות: "אני בסדר גמור, יש רק תופעות לוואי רגילות אחרי חיסון שזה כאב במקום הזריקה לצד נפיחות", אמר. "חצי שעה מרגע קבלת החיסון, הבנתי שהייתה טעות במינון. התקשרו אליי ואמרו לי שיכול להיות שקיבלתי מינון עודף – והפנו אותי לבית החולים לצורך מעקב, בקרה והשגחה. ברגע שאמרו לי את זה – הייתי ממש קול – וגם עכשיו אני רגוע".

עזיזי הוסיף :"אין לי בעיה לקבל את זה עוד פעם, אני בוחר להיות אופטימי. בכל מקרה, כנראה שאצטרך לקבל גם את המנה השנייה של החיסון בעוד שלושה שבועות".

ולמי שחושש להתחסן הוא מציע. "תחשבו על זה מעבר לעצמכם, יש פה משהו גדול יותר, יש קהילה, אוכלוסייה וחיים שאנחנו מקווים לחזור אליהם כמה שיותר מוקדם. צריך להבין שהחיסון הזה הוא לא וירוס, זה כלי שמאפשר למערכת החיסון להתמודד עם הווירוס"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *