הרימו ידיים: סוף למדינות האדומות

הממשלה תבטל את רשימת המדינות האדומות. בין המדינות שעדיין נמצאות ברשימה המדינות האדומות ניתן למצוא את ארה"ב, בריטניה, איחוד האמירויות, טורקיה, שוויץ, טנזניה ואתיופיה

המדינות האדומות – הסוף: עוד היום הממשלה תבטל את רשימת המדינות האדומות. בין המדינות שעדיין נמצאות ברשימה המדינות האדומות ניתן למצוא את ארה"ב, בריטניה, איחוד האמירויות, טורקיה, שוויץ, טנזניה ואתיופיה.

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה צפויה להתכנס בשבוע הבא ברקע העלייה בתחלואה בנגיף.

בינתיים נרשמה עלייה במספר חולי הקורונה הנמצאים באשפוז ביתי, שנותן בימים אלה שירות לכלל חברי קופות החולים. לצד זאת, מתקיימת היערכות לאשפוז ביתי של עשרות ומאות חולים נוספים, בתיאום עם קופות החולים ומשרד הבריאות, על מנת לקלוט חולי קורונה מכל הארץ.

16,000 מאומתים נתגלו ביממה האחרונה בישראל. במקביל, נמשכת העלייה במספר החולים קשה שעומד היום על 134, עם זאת מדובר במספר זעום לעומת הגלים הקדומים, אז אושפזו מעל 700 קשים.

‏מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש אמר בראיון לרשת ב’ :”לא הולכים על חסינות עדר כאידיאל או כאידאולוגיה. יש הרבה הדבקות, נגיע למספרים גבוהים, ויכול להות שזה יוביל אותנו יחד עם חיסונים לחסינות עדר”.

הפרופ’ סלמאן זרקא, ממונה הקורונה, אמר ליניר קוזין בגל”צ: “הגענו השבוע ל-200,000 בדיקות PCR ביום, ויש פוטנציאל להגיע עד כ-250,000. לא ניתן כרגע לבדוק את כל הציבור. במצב התחלואה כרגע, בואו נמקד את הבדיקות לאנשים בסיכון, במיוחד כי יש לנו תרופות ונוכל לעזור להם”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *