הרמתי לא מתרגש: "הכל קשקוש"

לאחר שהמשטרה פרסמה בקול רעש גדול על מעצרו של אהרן הרמתי מנהל הסמינר החרדי בירושלים בחשד למעשים חמורים ועושק של נערות חרדיות, הרמתי מכחיש את הפרסומים: "להד"ם"

לאחר שהמשטרה פרסמה בקול רעש גדול על מעצרו של אהרן הרמתי מנהל הסמינר החרדי בירושלים בחשד למעשים חמורים ועושק של נערות חרדיות, הרמתי מכחיש את הפרסומים ואת החשדות. עם הגעתו לדיון בהארכת מעצרו, בבית המשפט המחוזי בירושלים, אמר מנהל הפנימייה: "הכל קשקוש, לא היה ולא נברא. המשטרה עוצרת והשופטים ישחררו. אף אחד לא מאמין שזה נכון".

על הילדים שנמצאו במתחם טען הרמתי כי: "הקטינים שהיו בבית זה אולי נכדים שלי שבאו לבקר". גם בעבר נעצר הרמתי אך שוחרר, הוא טען לחפותו וכי כל הפרוסמים אינם נכונים.

הבוקר פרסמנו כי בתום חקירה סמויה, פשטו כוחות משטרה על המדרשה הממוקמת בלב שכונת סנהדריה בירושלים, בו התנהלה עפ"י החשד קהילה סגורה ובה עשרות נשים וקטינים תחת תנאי עבדות ועושק 'בניצוחו' של מנהל הסמינר החרדי אהרן רמתי.

ראשיתה של הפרשה בדיווחים שהגיעו לידי יחידת ההונאה ופשיעה כלכלית של מחוז ירושלים, מהם עלה חשד לקיומה קהילה הפועלת במעטה של סמינר נשים שחיות יחד עם ילדיהם בדוחק וצפיפות במתחמי המגורים, כשבראש הסמינר עומד אדם שעפ"י החשד מבצע עבירות שונות כלפיהן וכלפי ילדיהן, וזאת במשך שנים ארוכות.

עם התקדמות החקירה שלוותה ע"י הפרקליטות (אזרחית), אספו חוקרי המשטרה לאורך החודשיים האחרונים עדויות וראיות שהצביעו על החשוד המרכזי (שנות ה- 60, ירושלים), כמי שעומד בראשה של הקהילה, ועפ"י החשד שולט באופן אבסולוטי בחייהן של כ – 50 הנשים, המתגוררות במתחם ונתונות למרותו עד לכדי בידודן מהחברה ומבני משפחותיהן, ובנוסף עלה כי הילדים עד גיל 5, מוחזקים מדי יום במתחם בבידוד מוחלט.

עוד עלה, כי כלפי אותן נשים, נוקט החשוד עפ"י החשד בדרכי ענישה שונות, וכי הן עובדות במקצועות שונים שאושרו ע"י החשוד, כשחלק משכרן מועבר ישירות לידיו, אותו משלשל לכיסו הפרטי.

הבוקר, פשטו כוחות המשטרה בהם לוחמי מג"ב בשיתוף המרכז הישראלי לנפגעי כתות, גורמי הרווחה, כב"ה, מנהל הגז, מחלקת ההנדסה של עיריית ירושלים ומשרד החינוך, על המתחם בשכונת הבוכרים, ועצרו את החשוד המרכזי וכן 8 נשים נוספות שעפ"י החשד פעלו יחד עמו.

בשלב זה, מתמקדים מאמצי המשטרה יחד עם הגופים הנוספים במתן מענה ראשוני לטיפול בקטינים וכן בבדיקת מתחם המגורים.

יו"ר תנועת "נעמת", חגית פאר, מסרה בתגובה: "מדובר בפרשה מזעזעת שמחייבת חשבון נפש עמוק. בלתי נתפס שבמדינת ישראל מתקיימת קומונת בלהות שכזו, מתחת לראדר של כל הרשויות, תוך ניצול נוראי של עשרות נשים וילדים. נדרש תחקיר יסודי ועמוק לאיתור כשלים מערכתיים פוטנציאליים שהובילו לפשע המתמשך הזה, כולל תשובות שחייבות להינתן מהשר לביטחון פנים, משרד הרווחה ומשרד החינוך – היכן היו כל המערכות בזמן אמת? הגיע הזמן שהשרים וחברי הכנסת יתחילו לטפל בחיים עצמם ולא יעסקו רק בקרקס הפוליטי בועדה המסדרת".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים או על הרב שליט"א , מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים או על הרב שליט"א , מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד. אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים או על הרב שליט"א , מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים או על הרב שליט"א , מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב