הרפורמים ייפגשו עם בנט ומתכננים פרובוקציית ענק

‏אורן הניג, מנכ״ל מרכז ליב״ה: "הכותל המערבי הוא המזוזה של עם ישראל, חילונים, דתיים וחרדים. פגיעה בקדושת הכותל המערבי וחלוקתו לשונאי היהדות – תבעיר את השטח ותוציא מיליון איש לרחובות. בנט, אל תיגע בכותל המערבי, אל תיפגש עם ראשי הרפורמים, אתה תיזכר לדיראון עולם ולחרפה."

לקראת עימות פיזי ברחבת הכותל: בשבוע הבא תגיע משלחת של רבני הרפורמים לפגוש את רה״מ נפתלי בנט, ובסוף השבוע מתוכננת צעדת ענק עם ספרי תורה לכותל המערבי, כך מפרסם הכתב ארי קלמן בבחדרי.

ח״כ פינדרוס כבר הודיע כי כל חברי הכנסת החרדים יגיעו לכותל כדי למנוע בגופם את כניסתם עם ספרי תורה לרחבה.

הערכה היא כי במקום יתחולל מהומה לא קטנה, כאשר חרדים רבים ינסו לשבש את האירוע.

שליחים מטעמו של השר כהנא הגיעו בשבועות האחרונים לגורמים ברבנות הראשית לישראל, לרבנים בציבור הדתי לאומי ורבנים בציבור החרדי, כאשר המטרה שלהם היא אחת: להוריד את מפלס ההתנגדות לחוק הגיור.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר למשה גלסנר במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "הדבר היחיד שמאחד את הקואליציה הזאת, גם חובשי הכיפות בה, זה לפגוע בכל דבר קדוש. אם מוחקים את הגיור, אז למה אנחנו פה? מה אנחנו שונים מכל הגויים? אנחנו נחזור לשלטון ונמחק את כל מה שהם עשו".

‏אורן הניג, מנכ״ל מרכז ליב״ה מסר כי הכותל המערבי הוא המזוזה של עם ישראל, חילונים, דתיים וחרדים. פגיעה בקדושת הכותל המערבי וחלוקתו לשונאי היהדות – תבעיר את השטח ותוציא מיליון איש לרחובות. בנט, אל תיגע בכותל המערבי, אל תיפגש עם ראשי הרפורמים, אתה תיזכר לדיראון עולם ולחרפה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *