הרשת בהלם: ההודעה המפתיעה של יבגני זרובינסקי

הקומיקאי הימני יבגני זרובינסקי, טוען שקיבל הודעה מערוץ 14 שאינו נדרש עוד לראיונות  בשל העימות בערוץ 14 עם דובר המשטרה אלי לוי שבו הטיח יבגני האשמות קשות על דובר המשטרה

הקומיקאי הימני יבגני זרובינסקי, טוען שקיבל הודעה מערוץ 14 שאינו נדרש עוד לראיונות  בשל העימות בערוץ 14 עם דובר המשטרה אלי לוי שבו הטיח יבגני האשמות קשות על דובר המשטרה שפנה לערוץ וביקש להפסיק להזמין את יבגני ״אני עוזר לכם וזה מה שקיבלתי״…

בפוסט שצייץ בטוויטר כתב הקומיקאי המזוהה עם הימין. "מסתבר שאחרי הראיון עם דובר המשטרה אלי לוי, שחשב שהוא מגיע לפינת ליטוף, הוא התקשר לכל אדם אפשרי בהנהלת הערוץ, טען שלא ישתף איתם פעולה וש"זה לא בסדר מה שיבגני עשה לו כי הוא עוזר להם הרבה", והיום נדהמתי לשמוע שיש הוראה ש"לא לקרוא לי כרגע לתוכניות ושאצא להפסקה".

יבגני הודיע כי "גם אחרי הפסקה אני מודיע שלא אחזור לערוץ שלא באמת מנסה להביא אלטרנטיבה אמיתית ונרתע מדוברים מעפנים שלפני דקה היו כאילו עיתונאים, אגיד מה שנראה לי גם אם זה "פוגע בי אישית" ואשאל כל דבר שנראה לי לנכון. לא חשוב אם מדובר בערוץ 12, 13 או 14. פיס אנד לאב."

הכתב הלל ביטון רוזן כתב לו בתגובה: "זהירות, פייק ניוז. הסיבה היחידה שהוחלט לא להזמינך יותר, היא הקללות והצורה בה תקפת אותי מילולית בדסק. מייד כששמעו את זה, קראו לי והודיעו לי שמי שמתנהג כך – לא יוזמן יותר לערוץ. שום קשר לאלי לוי. פשוט פייק ניוז.

יבגני כתב לו בתגובה:  "הלל ביטון רוזן החי בסרט, מה קורה? אחרי שהגיב לידידיה אפשטיין שביקש ממנו קרדיט לסרטון ש"הסרטונים שלו לא יופיעו יותר בערוץ 20", והגבתי "איזה אפס", התראינו במערכת, באתי להגיד לו שלום עם היד (אפשר לראות במצלמות) וזרק מילים לא יפות. לאחר מכן אף אחד לא פנה אליי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *