הרבי ממעז'בוז התבטא נגד החיסונים וחזר בו

העיתונאים החרדים לא חסכו את שבט לשונם כלפי הרבי, וצייצו באופן חריף וחריג על דבריו הלא שגרתיים

האדמו"ר ממעז'בוז, אברך צעיר מפתח תקווה שהפך בתקופה האחרונה לאדמו"ר (ומבוקש במסיבות רבות של אנשי עסקים בבני ברק) יוצא ברוב חוצפתו נגד הבית של ר' חיים ואומר כי "בארצות הברית הרבנים יצאו במכתב חריף נגד החיסונים, אבל פה בארץ ישראל אנשים נשלטים על ידי המשרד הממשלתי הרצחני ברחוב רשב"ם הידוע.", הוא אומר בסרטון שהופץ ברשת החברתית.

שעה לאחר הסערה ברשת, האדמו"ר ממעזיבוז חזר בו ומבהיר את דבריו "עפר אני תחת כפות מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי".

הרב יצחק דוד רוזנבוים המשיך ואמר בסרטון שהופץ לרגל עשרה בטבת כי "החיסונים הם הרסניים". "כמה רציחה אנו עדים בעת האחרונה, יום יום, שעה שעה, הגזירה שהפילה אלפי חללים, אפילו עוברים במעי אמם נפלו בגלל הגזירה הקשה הזאת. רק אתמול נפטר ילד שבוע וחצי אחרי החיסון.", הוא תיאר על המקרה בו נפטר ילד בן 6 בנתיבות בגלל שפעת.

העיתונאים החרדים לא חסכו את שבט לשונם כלפי הרבי, וצייצו באופן חריף וחריג על דבריו הלא שגרתיים. העיתונאי ישי כהן צייץ בטוויטר: ‏בתחילה זה היה מצחיק שיהודי צעיר, דוד-צבי רוזנבוים, בן 33 בלבד, החליט על עצמו שהוא "האדמו"ר ממעז'בוז". זה היה נחמד לטוויטר. אבל הוא לקח את זה צעד קדימה, פוער את פיו נגד חצרות גדולי ישראל. מפיץ הזיות על החיסונים. מפיץ שיש אלפי "חללים" בעקבות "גזירת החיסונים". לך, בדיחה מהלכת .

המוקד≥≥ https://chat.whatsapp.com/CUYytkUFHdTCgsck5E36nc
[15:31, 15.12.2021] ⁦+972 55-937-9653⁩: ‏אריה ארליך: אברכצ'יק בן 33 שהולך עם מקל מגוחך מכסף מטנף את פיו נגד מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי וקורא לביתו "המשרד הממשלתי הרצחני מרחוב רשב"ם הידוע – הכל בגלל תמיכת הרב בחיסונים מצילי חיים. דוד-צבי רוזנבוים, תניח לשמה המקודש של מעז'בוז', עיירתו של הבעש"ט הקדוש, וכלך לך למכחישים הסהרוריים .

הנה כמה מהם:

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוא לא חזר בו מתוכן הדברים.. רק התנצל על לשונו שהיה מובן כביכול דיבר נגד הרב חיים קנייבסקי

    .

    . |
    הגב
  2. האדמור הוא סמל ומופת למידות נעלות. הוא חזר בו וזה יותר קשה מלשתוק לפני. עין ערך יהודה

    האדמור הוא קודש קדשים. בעל רוח הקודש ואוהב ישראל. כשחזר בו הרי הוא במעלה הרבה יותר גדולה. ואיפה ה"עיתונאים" כשהם צריכים לחזור בהם??

    ישראל |
    הגב
  3. באמת שהילד יתחסן זה נכון??????

    מישהו הוא יודע אם הילד שנפטר קיבל חיסון

    יוסי |
    הגב
  4. כולכם עיתונאי צעצוע חבורת פסיכים מכורים לשטן.. מתעלמים מהאמת ומהנזק של החיסון כאילו הכל טוב.. יבוא יום ותתבעו על זה

    ע

    כ |
    הגב
  5. אריה ארליך.. עוד אחד שמכר נשמתן לשטן החיסונים.. מה זה משנה באיזה גיל האדמור? תבדוק את נושא הנפגעים מהחיסון אתם חבורת טיפשים מכחישי תופעות לוואי...

    ר

    ר |
    הגב
  6. הילד התחסן נגד שפעת... וחוץ מזה אתם העיתונאים מזמרים של משרד הבריאות.. נמכרתם ומכרתם את העם.. לא יכולים להקשיב לעוד צד.. ולא בודקים את נושא נפגעי החיסונים.. כי החיסון בטוח ויעיל

    ע

    ע |
    הגב