הרשת גועשת: מי הם 30 תוקפי הילדים המשמשים בתפקיד בכיר?

בין החשודים – היו גם אנשי עסקים, כוחות הביטחון ודמויות נוספות של בעלי כוח וממון. הללו הצליחו להשתיק את הפרשה ולטשטש את מעורבותם כך שגם בני משפחותיהם לא יגלו את פניהם המכוערות

הרשת החברתית סוערת בימים האחרונים סביב פרשה חדשה: 30 תוקפי ילדים "בכירים" קיבלו חיסיון מהפרקליטות וזה בגלל צייד שסחט אותם כספית. בשלוש השנים האחרונות מתנהל משפט בעניינו של אלעד בן נון, אסיר המגדיר עצמו כצייד פ. שהואשם בסחיטה של יותר משלושים אנשים. בן נון הורשע לאחר שהתחזה לקטין בן 15 וחצי, ניהל איתם שיחות ואף קבע להיפגש עימם, תוך עדכון האנשים עמם נועד כי הוא קטין.

ראש דסק הפלילים מאור צור ('חדשות 13') חשף השבוע פרטים נוספים על הפרשה: "בן נור עצור כבר שלוש שנים עד תום ההליכים, הוא עדיין לא אסיר. בסופו של דבר, כמעט 90 איש מסרו עדות בפרשה. יש 34 אנשים שהפרקליטות יודעת ושמעה מפיהם שהם הגיעו להיפגש עם נערים, ולא מוגש נגד אף אחד מהם כתב אישום".

בהמשך דבריו, הוסיף: "34 אנשים מוסתרים תחת החוק, ביניהם אנשים בתפקידים רגישים. בן נון התחזה לקטין בן 15 והתחיל להתכתב עם אנשים מבוגרים. ההערכה שלי היא שהוא ידע גם על מי להתביית, כי מדובר באנשים בתפקידים רגישים ובכירים".

ברשת החברתיות תוהים גולשים רבים במי מדובר? האם בשופטים? בכירים בפוליטיקה המזוהים עם השמאל? ולמה המשטרה מעדיפה לעצור דווקא את הצייד ולא את תוקפי הילדים שהפכו לעדי מדינה.

העניין המרכזי נעוץ בכך שהענקת חיסיון לכמות כזו של חשודים שנלכדים בתיק אחד היא מטורפת ולא זכורה כמותה בתולדות המדינה. אלא שבמקום לפתוח בחקירה פלילית נגדם משתיקים את הפרשה מן הצד האפל האמיתי שלה והכל כאילו כדי להרשיע את צייד הפדופילים.

הנאשם במשפט טוען שהיה קורבן לאלימות כלפיו כשהוא היה קטין ולכן טמן את המלכודות. בין החשודים – היו גם אנשי עסקים, כוחות הביטחון ודמויות נוספות של בעלי כוח וממון. הללו הצליחו להשתיק את הפרשה ולטשטש את מעורבותם כך שגם בני משפחותיהם לא יגלו את פניהם המכוערות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *