הרשת גועשת: קיימו את עצת שר התורה – וזכו לילד אחרי 10 שנים. תיעוד מרגש

כ-10 שנים לא זכו בני הזוג וקסלר מבית שמש להיפקד בילדים. רק לאחר שהחליטו ללכת בעקבות עצתו של הגר"ח קניבסקי – לגייס מימון לבנייתו של מקווה טהרה, הגיעה הברכה. בדיוק 9 חודשים אחרי חנוכת המקווה – נולד לזוג בן ראשון.

משפחת וקסלר, זוג חרדים תושבי בית שמש, חבקו בשבוע שעבר בן בכור, לאחר למעלה מעשר שנים שחיכו וכמעט התייאשו.

הוקסלרים, המתינו לזכות בילד במשך שנים רבות, שמעו על עצתו של שר התורה מרן רבי חיים קנייבסקי, האומר שבניית מקווה הוא סגולה לילדים. הם החליטו לעשות את הלא יאומן – ולבנות מקווה טהרה מפואר לנשים במושב פתחיה.

לאחר מאמץ עצום, הצליחו השניים לגייס למעלה מ-250,000 שקלים, והמקווה המפואר קם ונהיה. חנוכת הבית התקיימה לאחר חג הפסח, והשבוע – 9 חודשים לאחר מכן, חבקו בני הזוג את בנם הבכור.

"מישהו הציע לי לנסות לסייע להם, זאת לאור עצתו של שר התורה הרב חיים קנייבסקי שבניית מקווה היא סגולה להיפקד בילדים", מספר בדמע האב הטרי, "הרב קנייבסקי גם אומר שבניית מקווה היא מצווה כמו 'פריה ורביה'. בסמוך לכך גם נפטר מורי ורבי הרב ניסים קרליץ זצ"ל והיה לי חשוב גם לעשות משהו גדול וחשוב לעילוי נשמתו- והחלטתי לצאת לדרך".

"עברתי פשוט בבתי כנסת בירושלים, בבני ברק ובעוד ערים וכך לאט לאט אספתי כספים. כשהגיעה הקורונה וההגבלות לא אפשרו את ההגעה הפיזית – התחלתי פשוט להרים טלפונים לחברים, מכרים ומי שיכול לעזור".

הנס הגדול, כאמור, התקיים בעיתוי מצמרר – 9 חודשים בדיוק לאחר חנוכת המקווה. כהודיה לה' על הילד – החליטו בני הזוג לפעול להקמת מקווה טהרה מפואר נוסף, והפעם במושב תירוש במועצה האזורית מטה יהודה. "אנחנו מודים לה' יתברך על הנס והחסד הגדול שעשה עמנו. המצווה הזו היא זכות גדולה, ולכן החלטתי להירתם למימון בנייה של מקווה נוסף", סיפר האב בהתרגשות עצומה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *