הרשת לעגה: נשיא פיג'י הגיע עם מכנסיים קצרים לפגישה עם הנשיא

הנשיא של פיג'י הגיע עם מכנסים קצרים לפגישה שהפכה לבדיחה ברשתות על הנשיא הזר.

נשיא המדינה יצחק הרצוג קיים היום, פגישת עבודה מדינית עם נשיא הרפובליקה של פיג'י, ראטו ויליאם קטוניוורה. הנשיא התקבל ברחבת הטקסים של בית הנשיא על ידי נשיא המדינה, ולאחר מכן חתם בספר האורחים. הנשיא של פיג'י הגיע עם מכנסים קצרים לפגישה שהפכה לבדיחה ברשתות על הנשיא הזר.

נשיא המדינה ונשיא פיג'י הביעו את רצונם להרחיב ולהעמיק את הקשרים בין המדינות, בדגש על הפוטנציאל לשימוש בטכנולוגיות סביבתיות תוצרת ישראל ועל מעורבותה של מדינת ישראל בתחום הביטחון התזונתי.

נשיא המדינה ציין כי נשיא המדינה העשירי, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר בפיג׳י בכנס של מדינות האזור הפסיפי לפני כשנתיים. הנשיא הודה לנשיא פיג'י על תמיכתה האיתנה של מדינתו בישראל בפורומים בינלאומיים ועל תרומתה המשמעותית לכוחות שמירת השלום של האו״ם במזרח התיכון, אשר נשיא פיג'י יבקר במהלך שהותו, ואמר: "אנו רוחשים כבוד עצום לאזרחים שלכם הבאים לשרת באזורנו."

נשיא המדינה ונשיא פיג'י דנו בהרחבה על האתגרים הסביבתיים עמם מתמודדת פיג'י, לרבות העליות במפלס קו הים, הירידה בכמות המשקעים והציקלונים. נשיא המדינה הביע את דאגתו הרבה בנושא ההשלכות המתפתחות של משבר האקלים.

שני הנשיאים סיכמו כי ימשיכו לפעול למען הרחבת היוזמות המשותפות בין ישראל לפיג'י, והנשיא הביע את תקוותו להעמיק את קשריה של ישראל עם כלל אומות דרום האוקיינוס השקט.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *