השד העדתי: עימות חריף בין בכירי הליכוד

אחרי שהתעמת עם ניר ברקת לעיני המצלמות בועדת הכספים, הערב נרשם עימות נוסף בין בכירי הליכוד, כאשר במוקד שוב פעם שר האוצר ישראל כץ

 

אחרי שהתעמת עם ניר ברקת לעיני המצלמות בועדת הכספים, הערב נרשם עימות נוסף בין בכירי הליכוד, כאשר במוקד שוב פעם שר האוצר ישראל כץ.

כץ תקף היום בראיון ברדיו את יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, לאחר הביקורת שהאחרון הפנה כלפי תפקודו לפני מספר ימים, אז אמר כי "רה"מ אמר לי שהוא מתכוון לפעול מיד על מנת לפתור את הסוגיות הכלכליות. הגענו למצב שאין ברירה אלא שהוא יכנס לתמונה ויפעל אפקטיבית".

כץ התראיין הערב ולא נשאר חייב ליו"ר הקואליציה, שר האוצר אמר כי "התוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום ה-2 הצמוד ל-1 (בבחירות המקדימות בליכוד) וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה".

יו"ר הקואליציה הפגוע מיקי זוהר הגיב בטוויטר "אוי לה להתנשאות האשכנזית'. עצוב לראות כיצד ישראל כץ המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות. זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *