"השוטר הערבי שהגן בגופו": עיריית בני ברק תנציח את אמיר חורי ז"ל

מועצת העיר בני ברק תדון בהנצחת רס"מ אמיר חורי ז"ל בבני ברק, חבר המועצה וידר: "חובה עלינו להנציח את עוז רוחו וזכרו, ובכך גם לבטא את הערכתם העמוקה של כלל תושבי העיר לגבורתו"

מועצת העיר בני ברק תתכנס בימים הקרובים לדיון מיוחד בהצעתו של חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, להנציח בעיר את זכרו של גיבור ישראל, רס"מ אמיר חורי ז"ל.

השוטר רב-סמל מתקדם אמיר חורי (32) מיחידת האופנועים המשטרתית של מרחב דן היה הראשון להגיע לזירת פיגוע הירי הקשה בבני ברק בה נרצחו חמישה בני אדם, לא היסס לרגע, הסתער ועצר את מסע הרצח האכזרי של המחבל.

במהלך קרב היריות עם המחבל, נפצע רס"מ חורי באורח אנוש ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם בתום מאמצי החייאה קבעו הצוותים הרפואיים את מותו.

רס"מ חורי הוא שוטר ערבי-נוצרי תושב נוף הגליל, ובכך לראשונה בהיסטוריה תדון מועצת העיר בני ברק בהצעה להנציח בעיר אדם שאינו יהודי.

בתגובה אומר יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד: "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו. גיבור ישראל רס"מ חורי ז"ל חירף את נפשו באומץ לב, חתר בנחישות למגע עם המחבל ימח שמו וזכרו ומנע בגופו רצח של רבים. חובה עלינו להנציח את עוז רוחו וזכרו, ובכך גם לבטא את הערכתם העמוקה של כלל תושבי העיר לגבורתו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *