השוטר התקשר לתושב מאה שערים ובדה סיפור: "אמא שלך במצב אנוש"

אברהם, תושב מאה שערים קיבל טלפון משוטר שהתחזה למתנדב לפני שבועיים בו נאמר לו כי אמא שלו התמוטטה והיא במצב אנוש, צפו בכתבה של יאיר שרקי

אברהם, תושב מאה שערים קיבל טלפון משוטר שהתחזה למתנדב לפני שבועיים בו נאמר לו כי אמא שלו התמוטטה והיא במצב אנוש, "קיבלתי שיחת טלפון ממישהו בשם עמיחי, איחוד הצלה. אמר לי – 'אמא שלך התמוטטה, היא בדרך לבית החולים. תבוא מהר" – כך פרסם אתמול יאיר שרקי בערוץ 12.

אברהם (שם בדוי) ביקש לדבר עם אמו, אך המתקשר הודיע לו כי היא מחוסרת הכרה. אברהם מתחיל לחשוד ושואל שאלות נוספות, הוא מתקשר לבית הוריו. למרבה ההפתעה, ענתה לו- אמא שלו. "היא סיפרה לי שהיו שוטרים בביתם שחיפשו אותי. אמרתי לה שהתקשרו ואמרו שהיא התמוטטה, אמא התחילה לצחוק", סיפר.

אברהם חוזר לאותו "פרמדיק", שנחשף כשוטר, וגער בו על שקריו לאחר סיום השיחה, השוטר שנחשף סיפר את האמת וביקש ממנו לבוא אליו. אברהם טוען כי אין לו שום עבר פלילי, "יש להם את הכתובת והטלפון שלי", אמר. במשטרה טוענים כי הוא חשוד בתקיפה פיזית של אדם אחר וכבר תקופה ארוכה שהם מתקשים לאתרו.

"גם אם יש נגדי משהו, לבן לא מגיע שיתקשרו אליו ויגידו לו שאמא שלו התמוטטה", אמר.

מהמשטרה נמסר בתגובה לכתבה: "מדובר בחשוד בתקיפה שתלוי ועומד נגדו צו מעצר. במהלך השבועות האחרונים, ניסיונות רבים להביא למעצרו לא צלחו, וגם כשכבר נוצר עימו קשר, סירב לבקשת השוטרים והמשיך לחמוק מהצו. מבדיקה ראשונית עולה כי התנהלות השוטר אינה הולמת והיא בניגוד לנהלים. ההתנהגות תיבדק ותטופל בהתאם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *