השופטת כרייף במתקפה נדירה: "הפרקליטות גוף מפלצתי, מתביישת בו". האזינו

במהלך ראיון נטול כפפות סיפרה השופטת אתי  כרייף בגילוי לב לשרון גל בגלי ישראל על מעללי הפרקליטות הפרקליט של המדינה לשעבר ניצן חן. האזינו

במהלך ראיון נטול כפפות סיפרה השופטת אתי  כרייף בגילוי לב לשרון גל בגלי ישראל על מעללי הפרקליטות הפרקליט של המדינה לשעבר ניצן חן.

נוצר פה חוק יסוד דמיוני "חיסול פוליטי" והוא גובר על כל שאר חוקי היסוד האחרים!! לא ייתכן שהיועמ"ש מדלג כשנוח מעל חוק יסוד (פתיחת חקירה באישור יועמ"ש) ולדרוס חוקי יסוד אחרים (חוק זכויות האדם וחירותו). לא ייתכן שפרקליט המדינה נותן אישור בשיהוי ותחת מעטה ספקולטיבי.

כרייף ממשיכה במתקפה בכאב: מסמנים מטרה ואז מנסים להגיע אליה. ואנשים נופלים בדרך, מאבדים את, תפקידם את כבודם בחסות "זה מותר לי ואני יכול"? אני חשה על בשרי את הביוש מתוך חברות אני החלטתי למחוק 5 אנשי ציבור מתוך הטלפון שלי. אני יודעת להגן על חברי ועל פרטיותי. למרות שלא היה אישור המשכתם בחקירה ושלפתם חומר שלא שייך לחקירה מול אפי נווה ובסוף מאיימים עלי שיוגש כתב אישום בהשמדת ראייה אם לא אפרוש. אי אפשר להבין את ההתנהלות בתיק הזה אלא במוטיבציית "סופר יתר" של שי ניצן ושל הצוות החוקר. לסיום אמרה: אני מודאגת, אני מודאגת בעבור הילדים שלי !!, אי אפשר לשבת בצד או להרים ידיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *