השחקן החילוני הפתיע: הרב קנייבסקי הוא גדול הדור, יש עליהום נגד חרדים

השחקן שטג יצא חוצץ נגד ההסתה על החרדים: "היה עליהום כזה גדול על המגזר הזה, שהגיע ממש לשנאת חרדים. בתל אביב על הטיילת אין אחד עם מסכה. בבני ברק כולם עם מסכה גם בישיבה"

השחקן החילוני דני שטג התארח לראיון בידיעות אחרונות ושם סיפק כותרות מאוד מעניינות בנושאים רבים, אך העיקר שתפס את העין היה כיצד זכה להכיר ולהתקרב למרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי וגם למרות שזה לא טרנדי הוא יצא נגד המתקפה כלפי החרדים בתקופת הקורונה.

שטג אמר בראיון למוסף שבעה ימים של העיתון כי ״הרב קנייבסקי הוא גדול הדור. אני מגיע להתייעץ איתו פעם בחצי שנה. התפקיד ב'השוטרים' הגיע בגללו. הוא בירך אותי שזה יקרה. הוא מחובר לגזירות שמימיות. הוא מציל בני אדם. וכשהוא אומר לפתוח תלמודי תורה, תאמינו לי שיש לו סיבה מאוד חזקה״.

שטג המשיך כשהוא יוצא נגד ההסתה על החרדים: ״היה עליהום כזה גדול על המגזר הזה, שהגיע ממש לשנאת חרדים. בתל אביב על הטיילת אין אחד עם מסכה. בבני ברק כולם עם מסכה גם בישיבה.

השחקן סיפר: מעל 20 שנה, פעם בשבוע אני נוסע ללמוד בבני ברק, וכשראיתי את החדשות הייתי בטוח שב"ב עולה באש, הגעתי לעיר בחשש, וכל מי שראיתי- לא רוב, כולם!- היו עם מסכה, בבני ברק התנהגו יותר לפני הספר מת"א.

שטג חלה בקורונה, ועל כך התבטא "הקב"ה מסמן לנו שיש פה איזה כוח שהוא מעבר לכוחו של האדם. אלימות צפה היום מאוד חזק. רצח. והקורונה היא סוג של כוח עליון. שהנה, אני מראה לכם מה שהולך להיות פה".

"אני חושב שהמטרה שלו היא שנשים לב שהמציאות שבה אפשר לעשות הכל, נגמרה. יש כל מיני מגבלות שמטילות הרשויות והממשלה, אבל אני אומר, זו בעצם הוראה מבורא עולם שחבר'ה, יש פה מציאות חדשה שצריך לשים אליה לב ולהתנהג אחרת". אמר לסיום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *