השליחות החדשה של העיתונאי שהתמוטט • בקליינע

העיתונאים שיצאו לחרמון, הקונצרט שלא מילא, העיתונאים שנפצעו והתארסו, פריד שמחתן, מנדי שממריא, ואלה שכבר מבלים בארה"ב. 'בקליינע' עם החדשות הקטנות של השבוע החולף

שבוע די מוזר עבר השבוע על הברנז'ה. האחד התמוטט, השני נפגע בתאונה, והשלישי מתארס בשעה טובה ומוצלחת. בקליינע מאחל החלמה מהירה לפצועים ולמרות שהיה בטראומה – מתיישב לכתוב לכם את החדשות הקטנות שהיו השבוע.

בני גרנובסקי – גרנות, העיתונאי ואיש הפרסום לשעבר (וקצת בהווה), המתמחה כיום אצל עו"ד משה מורגנשטרן התמוטט במוצ"ש האחרון ואחרי החייאה מוצלחת התעורר בשני בבוקר. "נולדתי מחדש בר"ח שבט ומהיום אני בתחושת שליחות חדשה". מה זה אומר? נחכה ונראה.

בינתיים תסתפקו בתמונה בה נראים ראש עיריית בני ברק אברהם ("המלך") רובינשטיין וגודי סילמן, בביקור אצל העיתונאי שעבד במטה הבחירות של דגל התורה.

ברכת מזל טוב לאבי רבינא, מכתבי 'כיכר השבת' לרגל אירוסיו עם אסתר הניג. רבינא הציע נישואים מול הכותל המערבי. עיתונאים ואישי ציבור הגיעו בליל שישי לשכונת רמת אשכול בירושלים לשמחת הווארט. בקליינע, שהביא את החתן לעולם הנייעס ועבד לצידו בעבר, מאחל ברכת מזל טוב חמה ולבבית לחתן הטרי.

משם ירד בקליינע למודיעין עילית לברך במזל״ט את יו״ר אגו״י במודיעין עילית ומראשי חסידות ברסלב, נחמן בנשעיה, לרגל אירוסי בתו. בקליינע הספיק לתעד את בנשעייה מתעד את הזוג הטרי.

ברכת מזל טוב גם לישראל קניג לרגל נישואי בנו. אפילו האדמו"ר מבוהוש הגיע לברך.

שבוע סוער עבר על קבוצת "המושכים בחוטים", לאחר שמנדי גרוזמן שם את כל הקלפים על השולחן וכתב הודעה חריפה במיוחד כנגד העיתונאים שמעון ברייטקופף ויוסי אליטוב. העיתונאים יצאו מהקבוצה כמחאה ופתחו קבוצה חדשה. אך את ההדלפות מהנעשה בקבוצה ועל זמנם הפנוי של העיתונאים הספקנו לראות כבר בטוויטר של גרוזמן. בסוף, אגב, גרוזמן עזב את הקבוצה ואלו שעזבו חזרו. חד גדיא חד גדיא.

פינת הממריאים:

ביום שני הקרוב יערוך המשרד של קובי סלע (קוביס) עוד אחת משרשרת ההשקות שלו, ויטיס כעשרים נציגי תקשורת חרדית נבחרים – הישר ליומיים מפנקים בקפריסין. על הפרק: השקה לחרדים של מלון בקפריסין, במסגרת מלחמה בין שני מלונות כשרים שנפתחו שם באחרונה

אושרת מועלם, סמנכ"לית השיווק בקול ברמה המריאה לארה"ב, וכבר הספיקה לבקר בניו יורק ומיאמי.

לא הרחק משם, יואלי דיקמן, המאסטרו שכיכב במופע השנתי של האסק, רץ בראשית השבוע לחזרות הגנרליות לקונצרט הגדול בעולם של "האסק".


האסק 32, מחוץ ללינקולן סנטר

מזכיר המועצת, ר' יעקב ולצר, נצפה השבוע מעתיר בתפילה במז'יבוז'.

עויזר דרוק סיים להפיק את דיקמן ויצא לבלות עם דיקמן ושתי הנשים בלוס אנג'לס – בשדרת הכוכבים. מכל התמונות, רק את זו אפשר לפרסם:

מנדי ריזל נצפה השבוע ממריא.

מנדי, שוב למוסקבה?

"אחרי 32 מדינות, לראשונה בחיי טסתי לאילת".

את הדרך חזרה הוא עשה ברכב חדיש במיוחד במסגרת נסיעת מבחן (צילום: גדי מיארה)


ומי שנשאר בארץ, וחיכה כאחד האדם לאוטובוס הוא ראש העיר אלעד לשעבר יצחק עידן

עיתונאי וכתבי "בחזית" ו'ביזנעס' יצאו לעשות סקי בחרמון. את השבת הם עשו בצפת לאחר שהפקקים הרבים לא אפשרו להם לשוב לאזור המרכז.

בקטנה:

הפובלציסטית ואשת התקשורת דנה ורון מתחילה להגיש תוכנית חדשה ברדיו קול ברמה. ביום ראשון בשעה 11. יהיה מעניין.

ואם כבר קול ברמה, השבוע נצפה מנהל ההפקה של רדיו קול ברמה צביקה כהן, בגיחה קצרה לאילת. מבדיקת בקליינע עולה כי בשבוע הבא יוצאים כל עובדי ומנהלי הרדיו לסוף שבוע באילת.. מרדיו קול ברמה נמסר כי "במשפחה כמו במשפחה יוצאים מידי פעם לגיבוש והבטיחו כי זה יהיה סופ"ש שעוד ידובר עליו רבות". בקליינע יהיה באיזור בתור בן דוד ומבטיח לעדכן.

ליאורה מדווחת כי בוגרת העונה השמינית של "האח הגדול" אורנה דנינו החרדית, נמצאת בזוגיות טרייה עם לא אחר מ"רב הסלבס" הנודע מרדכי חסידים.
דנינו הייתה בעבר בזוגיות נוספת עם יובל טייב זמר המוכר במגזר החרדי ואחרי חודשיים של זוגיות השניים נפרדו.

מזל טוב למאיר וינר נשיא ארגון 'ידידים', לרגל שמחת אירוסי בתו, עם החתן ישראל ויזל מתנדב ידידים מחוז ירושלים.

עובדי "המבשר" בילו השבוע בגלי צאנז ליום גיבוש. גם עמית סגל בא להרצות.

וזה העוגה שהכינו תושבי טלז סטון לראש המועצה הנבחר

מוזיקה:

גדול הזמר החסידי אברהם פריד בקושי הספיק לארס את בנו, וכבר בעוד שבועיים, בי"ח בשבט, חודש וחצי אחרי האירוסין – פריד יוביל את בנו לחופה.

הראפר החרדי ניסים בלאק נצפה מתפלל כאחד החסידים בציון הקדוש בקרעסיטרר

איפה אוהדי החזנות? קונצרט חזנות של "תור פלוס" בהשתתפות החזנים הלפגוט, האחים למר ועוד, פורסם כבר שבועות ארוכים במדיה הדתית והחרדית כי ייערך בבנייני האומה ביום חמישי הקרוב. השבוע השתנו הפרסומים וסיפרו כי הקונצרט ייערך לבסוף במלון רמדה. הסיבה: כנראה האורחים הקשישים של שבת החזנות לא מסכימים לעשות את דרכם רגלית או בדרך אחרת ממלון רמדה לבנייני האומה (מרחק הליכה של חמש דקות).

הזמר והפייטן חזר לארץ להילולות סידנא "בבא סאלי" זיע"א ברחבי הארץ, לאחר שערך מסע לקברות הצדיקים שבאוקראינה, וחזר בכוחות מחודשים.

הזמר והחזן אלי סלומון חזר לארץ אחרי שהות של חודש ימים מעבר לים, בהם התחזן במספר קהילות יהודיות מכובדות, בניהן בבוורלי הילס


ברשת פורסמה השבוע הנפצה על קטטה שכביכול התרחשה בהילולה של רבי ישראל אבוחצירא זצוק"ל בין סגן ראש עיר חרדי מפתח תקווה לבין ישי כהן ובנו של יו"ר שס. לאחר בירור עם הצדדים – להד"מ.

רעיית בקלינע יצאה לקניות בזארה סניף מודיעין, ועל הדרך היא פגשה את אתי קצבורג. וכמובן לא שכחה לתעד.

עו"ד צלי מזרחי, המ"מ של ראש עיריית קרית מלאכי, קיבל בעמדת התפילין את הראש החדש של המועצה האזורית באר טוביה קובי אביבי. השניים החליפו דעות לגבי וועדת הגבולות או הסכם לחלוקת הכנסות בין קרית מלאכי לבאר טוביה.

קבוצה ממתנדבי איחוד הצלה סניף בני ברק התאספו לשבת מנוחה יחד עם יו"ר הארגון לשעבר ומנכ"ל עירית אלעד זאב קשש במלון קרלטון נהריה בצילא של המאור הגדול רבי דוד אבוחצירא שליט"א.

המתנדבים נהנו מפינוקים מיוחדים מההגעה ולאורך כל השבת ובמיוחד מעונג שבת מיוחד בליל שבת עם הרצאה מאלפת מפי היו"ר המיתולוגי זאבי קשש אשר שיתף את המתנדבים בסדרת הקשיים שעברו על הארגון בתקופת כהונתו ואיך עודד אותו פעם אחר פעם רבי דוד שליט"א להמשיך בכל הכח.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *