השמאלנים בלחץ ופונים ליועמשית: "הצעד של ניר אורבך אינו חוקי"

התנועה לאיכות השלטון לניר אורבך: לידיעתך, ככל שהפרסומים נכונים ואכן הובטח לך שריון על ידי יו"ר האופוזיציה או מי משלוחיו, אתה עובר על החוק.

תנועת השמאל דרכנו פנתה הערב ליועמ״שית בעקבות הפרסום שהליכוד הציע לח״כ אורבך שריון ותיק: מדובר בצעד לא חוקי.

בפנייה כתבה התנועה ליועצת המשפטית: ההסכם המסתמן, כפי שעולה מהדיווחים בתקשורת מפר שורה של חוקים, ביניהם חוק הבחירות לכנסת [נוסח משולב], תשכ"ט-1969 הקובע בסעיף 57א כי: " לא ייעשה הסכם ולא תינתן התחייבות הבאים להבטיח מקום ברשימת מועמדים לכנסת לחבר כנסת מסויים או לקבוצת אנשים, אלא לאחר היום ה-90 שלפני יום הבחירות לכנסת."

יש לוודא כי גם אם ההסכמים הללו לא יחתמו שחור על גבי לבן, אלא יוסכמו בלחיצת יד או כל דרך אחרת המצביעה על כוונת הצדדים – יובהר להם באופן שאינו משתמע לשני פנים על ידי היועצת המשפטית לממשלה כי הם אינם תקפים, אינם חוקיים ואסורים, ויינקטו כנגדם הצעדים המשפטיים המתאימים.

גם התנועה לאיכות השלטון לניר אורבך: לידיעתך, ככל שהפרסומים נכונים ואכן הובטח לך שריון על ידי יו"ר האופוזיציה או מי משלוחיו, אתה עובר על החוק.

יאיא פינק מנכ"ל דרכנו: "שחיתות ציבורית היא פסולה ועל גורמי אכיפת החוק לוודא שהנאשם בשלושה כתבי אישום לא ממשיך להשחית את הזירה הציבורית עם הצעות לא חוקיות, לכאורה, לחברי כנסת לערוק מהקואליציה תמורת ג'וב עתידי".

כזכור, על פי הדיווח בחדשות 12, מסתמן שאורבך יקבל את המקום השני מבין שלושת השריונים בליכוד, וימוקם ברשימה במקום ה-19.

בנוסף הוא אמור לקבל תפקיד שר עם עדיפות מבחינתו לתיק החינוך. בליכוד מעריכים שיהיה קשה מאוד להעניק לו תיק כזה ועל כן ההבטחה היתה לתיק אידיאולוגי שקרוב ללבו – ייתכן ותיק ההתיישבות.

בסביבת אורבך מכחישים את הדיווחים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בחינת ציפרניים

    אין שום בעיה אם תקום ממשלה בסבב זה , כל הבעיה אם יהיו בחירות , אך לא יהיו בחירות !!!הם יודעים שזה סופם כולם שם מערכת המשפט , המשטרה בצד השמאלי , וכל נושאי המישרות שכבר תפרו חליפות , יודעים שזהו זה , אחרי מה שהם עשו אין דרך חזרה , וברגע שהשלטון עם הרוב היהודי האמיתי במדינה ישוב , כל העסק שלהם ימחה עד תום , והם מתים מפחד , הם לא ישנים בלילות , לכן הם נאחזים בצפרניים , ולכם צריכים לגזור ציפרניים שזה טומאה ולהאיר אותם באור של הבדלה בין חושך לאור , כדי לשחרר את אחיזתם הן בדעת על ידי האור , והן לבערם מן העולם על ידי קציצתם וביעורן כמובן !
    ואם מביטים בכל השמות של הקהוצה הזו כל שמותם כולם חוץ מנקודות מסויימות שהם קליפת נוגה שעשויה להתברר בהם , כולם מצד הס"א והם אלופי אדום ששולטים בהם מאחורי הקלעים ונעשית מלחמה עם אדום ועמלק מאחורי הקלעים , וברגע שיוכנעו כאן תהיה מפלה לארצות הברית בתוך מלחמה קשה , היא היא השלישית של הסןף , והיא ממש בהץחל כניסת השבת בכאן לנשמות ישראל בפועל ובד בבד עם גילוי משיח לאותם שמכניסים השבת וודאי . עד כאן

    אליהו עפרוני |
    הגב