השרה זנדברג על הוטו נגד מינוי ביילין: "מתכווצת מבושה"

יו"ר ימינה ושרת הפנים, איילת שקד הודיעה, כי תתנגד גם היא בממשלה למינוי ופנתה לבנט כי ישתמש בזכות הוטו שלו "לבטל או ולעכב את המינוי עד שהממשלה תקבל התחייבות מפורשת מביילין ששום אתר בירושלים או ביו"ש לא יפגע ופיתוחו לא יעוכב".

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט הודיע כי הוא מטיל וטו על מינוי השר לשעבר ואיש השמאל יוסי ביילין ליו"ר מליאת רשות הטבע והגנים (רט"ג).

בנט עדכן את השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג שמינוי יו"ר רשות הטבע והגנים לא יובא לאישור הממשלה.

מוקדם יותר הודיעה יו"ר ימינה ושרת הפנים, איילת שקד, כי תתנגד גם היא בממשלה למינוי ופנתה לבנט כי ישתמש בזכות הוטו שלו "לבטל או ולעכב את המינוי עד שהממשלה תקבל התחייבות מפורשת מביילין ששום אתר בירושלים או ביו"ש לא יפגע ופיתוחו לא יעוכב".

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג בתגובה: ״מתכווצת מבושה לנוכח הכניעה לקמפיין פוליטי מבית היוצר של מכונת הרעל. פסילה אישית ורדיפה של אדם בשל זהותו מהווים ניצחון לכל מה שהממשלה נלחמה נגדו בשנה האחרונה. כנראה שנכשלנו, ובמובן העמוק, אם זו הקלות שבה מחול השדים של בן גביר ושותפיו מגיע תוך שעות לצמרת מי שביקשו להנהיג שיח אחר, כבוד הדדי ואחדות.

לגופו של עניין, אני מצרה על שאדם משכמו מעלה, איש ציבור בעל שיעור קומה שהוגדר ע״י ועדת המינויים כבעל כישורים מיוחדים ונסיון משמעותי בתחומים הרלוונטים, ציוני חרוף, מייסד תגלית, שר משפטים לשעבר ומבכירי ומוכשרי הציבוריות הישראלית, נדרס תחת מכונת הרעל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *